سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ فروردین ۱۳۹۴ در ۱۲:۵۱ ب.ظ چاپ مطلب

بازنویسی «بوی پول» و بررسی چند فیلمنامه دیگر

mohsen-vaziri

فیلمنامه فیلم سینمایی «بوی پول» بازنویسی می‌شود.

فیلمنامه فیلم سینمایی «بوی پول» بازنویسی می‌شود.

محسن وزیری تهیه‌کننده سینما درباره تولید فیلم سینمایی «بوی پول» به سوره سینما گفت: ما در حال حاضر مشغول بازنویسی مجدد این فیلمنامه هستیم و هنوز به نتیجه دلخواه نرسیده ایم و کماکان این کار را به همراه آقای صلح میرزایی انجام خواهیم داد تا به شرایط مطلوبی برای کار برسیم. موازی با این فیلمنامه چند اثر دیگر را مورد بررسی قرار می دهیم که در صورت توافق و همچنین رسیدن به نتیجه تمرکز خود را روی آنها بگذاریم.

وی در ادامه درباره اکران فیلم سینمایی «دریا کنار» به کارگردانی آرش معیریان گفت: ما قصد داشتیم این فیلم را در اکران نوروز روی پرده ببریم که این فرصت به ما داده نشد و هنوز هم تمایل داریم در نوبت دوم اکران نوروز این کار را صورت بدهیم و پیگیر این جریان خواهیم بود تا در زمانی مناسب این فیلم سینمایی را در معرض دید مخاطبان سینما قرار دهیم.

فیلم سینمایی «دریا کنار» یک درام اجنماعی به کارگردانی آرش معیریان است که در آن فتحعلی اویسی، بهنوش بختیاری، مهران رجبی، مهران غفوریان و سارا منجزی بازی کردند. ضمن اینکه فیلم سینمایی «کالسکه» به تهیه کنندگی محسن وزیری و کارگردانی آرش معیریان در واپسین روزهای سال ۹۳ در سینماهای کشور اکران شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>