سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۱:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب
با تامین بودجه/

«دیدار در ملیتا» سال آینده آغاز می‌شود

cinemaye-iran

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دیدار در ملیتا» به کارگردانی حسن کاربخش از شروع جدی پیش‌تولید این فیلم از ابتدای سال آینده خبر داد.

هادی ‌انباردار تهیه‌کننده که ازمدتی پیش قرار است فیلم سینمایی «دیدار در ملیتا» به کارگردانی حسن کاربخش را بسازد درباره وضعیت کنونی این فیلم به سوره سینما گفت: ما مدتی پیش تولید این کار را انجام دادیم، بعد از مدتی به علت تامین نشدن بودجه از طرف بنیاد فارابی کار متوقف شد. مشغول مذاکره با فارابی هستیم و به توافقاتی رسیده ایم. قرار است درفیلمنامه تغییراتی را لحاظ کنیم تا هزینه ها کاهش یابد و طبق صحبت هایی که انجام شده در ابتدای سال آینده بعد از تعطیلات نوروزی پیش تولید کار را به صورت جدی شروع خواهیم کرد.

پیش از این اعلام شده بود که برای بازی در این فیلم با بازیگرانی حامد بهداد و مهناز افشار مذاکره شده است. داستان این فیلم در زمینه سینمای دفاع مقدس است و روابط یک خانواده ایرانی و یک خانواده لبنانی را به تصویر می‌کشد و فیلمبرداری آن در دو کشور ایران و لبنان انجام می‌شود. حسن کاربخش پیش از این فیلم‌های سینمایی «چینوت»، «لبنان عشق من»، «ترور» و «پرواز از اردوگاه» را کارگردانی کرده است.