سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۱۲:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب

دوست دارم دوباره به ایران سفر کنم

sandi-pelayi1

سندی پلوی بازیگر نقش اول فیلم «جانسودا» به کارگردانی فرامرز وکیلی گفت: امیدوارم تجربه کار با ایرانی‌ها و سفر به ایران دوباره تکرار شود.

سندی پلوی بازیگر نقش اول فیلم «جانسودا» به کارگردانی فرامرز وکیلی گفت: امیدوارم تجربه کار با ایرانی‌ها و سفر به ایران دوباره تکرار شود.

سندی پلوی درباره انتخابش برای این نقش به سوره سینما گفت: برای نقش جانسودا که نام من در فیلم هم بود، کارگردان و تیمش به تایلند آمدند تا بازیگر زنی را پیدا کنند. شانس این را داشتم که آن بازیگر من باشم. آنها اجازه دادند برای ایفای نقش تمرین کنم، چون نقش من نقش ساده ای نبود. از کارم خوششان آمد و پیشنهاد همکاری دادند و بدین ترتیب انتخاب شدم.

وی همچنین با اشاره به دشواری نقش خود و اینکه چگونه توانسته از پس ایفای آن برآید، گفت: این نقش خیلی سخت بود. چون باید مدام به همه چیز فکر می کردم، یکی از سختی های کار مسائل فنی و نوع فیلم­برداری بود. چون پیش از این فیلم هیچ وقت تجربه‌ی ضبط‌های طولانی یا به اصطلاح لانگ شات را نداشتم.

sandi-pelayi2

این بازیگر تایلندی توضیح داد: در تایلند سریال­های تلویزیونی بازی کرده ام و معمولا سه دوربین هستند که شات های کوتاه می­گیرند و مرتب کات می‌دهند. اما برای این فیلم شات ها خیلی طولانی بودند و باید پیش از فیلمبرداری خیلی تمرین می­کردم، چون دلم نمی خواست اشتباه کنم. امیدوارم بتوانم باز هم از این دست تجربه­ها داشته باشم. چون این کار علیرغم همه­ سختی­هایش برایم تجربه ای لذت‌بخش و جذاب بود.

فیلم سینمایی «جانسودا» روز دوم جشنواره فیلم فجر در بخش جلوه‌گاه شرق به نمایش درآمد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>