سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۱۰:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب

«بی تو» در راه پروانه ساخت/ «دو عروس» در انتظار اکران

davood-movasaghi

داوود موثقی از تصمیم برای کارگردانی یک فیلم جدید با نام «بی تو» به نویسندگی خود، خبر داد.

داوود موثقی از تصمیم برای کارگردانی یک فیلم جدید با نام «بی تو» به نویسندگی خود، خبر داد.

موثقی به سوره سینما گفت: فیلمنامه‌ای دارم به نام «بی تو» که عاشقانه شروع می شود و در ادامه با ژانر وحشت به پایان می‌رسد. این متن به زودی برای دریافت پروانه ساخت به شورای نظارت و ارزشیابی ارائه می‌شود و به محض کسب مجوز و سرمایه لازم، آن را جلوی دوربین می‌بریم.

وی افزود: فیلم «دو عروس» به تهیه کنندگی علی ژکان این روزها در مرحله ضبط موسیقی است. آهنگسازی آن را امیر توسلی انجام داده است و به زودی برای اکران آن قدم‌هایی را بر می داریم. گمان نمی کنم تهیه‌کننده و پخش کننده اثر قصد داشته باشند تا شروع جشنواره ای صبر کنند و ترجیح می دهند در اولین فرصت مناسب، فیلم را روی پرده بفرستند.

این کارگردان همچنین درباره پروژه نیمه تمام دیگری توضیح داد: ابتدا قرار بود فیلمنامه ای با نام «پسر از من دختر از تو» را با تهیه کنندگی آقای شایسته بسازیم اما به دلایلی منصرف شدیم و درگیر پروژه «دو عروس» شدیم. فعلا قصد پی گرفتن آن فیلمنامه را ندارم و ساختن «بی تو» دارای اولویت بیشتری است.

در فیلم سینمایی «دو عروس» به کارگردانی داوود موثقی، افسانه پاکرو، سولماز آق مقانی، دانیال عبادی، علی خیام، می‌رطاهر مظلومی، بهزاد رحیم‌خانی و… حضور دارند. داوود موثقی پیش از این فیلم‌های «خواستگار محترم»، «بله برون» و … را ساخته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>