سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۲:۰۵ ب.ظ چاپ مطلب

بهترین جایزه این است که ما را از برزخ بیرون بیاورند و تکلیف اکران فیلم را روشن کنند

dar-donyaye-to1

کارگردان فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» مشخص شدن زمان دقیق اکران فیلم را مهمترین دغدغه این روزهای خود دانست.

کارگردان فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» مشخص شدن زمان دقیق اکران فیلم را مهمترین دغدغه این روزهای خود دانست.

صفی یزدانیان برنده سیمرغ بهترین فیلمنامه از جشنواره بین المللی فیلم فجر، به سوره سینما گفت: مشخص نبودن زمان دقیق اکران عمومی فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» باعث می شود نه از بردن جایزه عمیقا خوشحال باشیم و نه حتی از نبردن آن، عمیقا ناراحت. مهمترین دغدغه فکری ما این است که بدانیم فیلم چه وقت روی پرده می آید تا برای به وجود آوردن شرایط بهتر اکران عمومی آن، تلاش کنیم.

وی افزود: الان در شرایطی هستیم که نمی‌دانیم فیلم ۱۰ روز بعد اکران می شود یا یک ماه بعد یا یک سال بعد. این بلاتکلیفی شیرینی هر اتفاق خوبی را از ما می‌گیرد. ای کاش همانطور که داوران محترم جشنواره به حاصل زحمات ما توجه نشان دادند، کسانی که مسوولیت به نمایش در آوردن فیلم ها را بر عهده دارند نیز لطف خود را از ما دریغ نکنند و ما را از این برزخ بیرون بیاورند.

یزدانیان همچنین گفت: فیلم ما در بخش خصوصی سینما و با هزینه شخصی ساخته شد. قصد بزرگنمایی ندارم و می دانم فیلم های دیگری هم هستند که این چنین تولید شده اند، صرفا دارم یادآوری می کنم که به قول علی مصفا تهیه کننده فیلم، ما اهل لابی نیستیم و به قول معروف به هیچ جا وصل نیستیم. در یک دفتر شخصی فیلم را ساختیم و حالا تنها انتظارمان بهره‌مندی از شرایط خوب اکران است. توقع نداریم مثل فیلم های خارجی که در جشنواره ها به نمایش در می‌آیند زمان دقیق اکران عمومی فیلم مان را در تیتراژ بنویسند، همین قدر که حداقل از چند هفته قبل به ما خبر بدهند تا امور تبلیغاتی فیلم را سامان بدهیم، کافی است.

dar-donyaye-to2

صفی یزدانیان در ادامه اضافه کرد: در همین چند نمایش محدود جشنواره ای که برای فیلم اتفاق افتاده، موفق شده ایم نظر منتقدان و نویسندگان سینمایی را جلب کنیم و این موضوع باعث خوشحالی ماست. امیدوارم استقبال ها از اکران عمومی هم چیزی در ادامه همین موفقیت باشد. ما همگی با دل مان کار کردیم و به همین دلیل حاصل تلاش مان بر دل نشسته است.

فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» به نویسندگی و کارگردانی صفی یزدانیان و با تهیه کنندگی علی مصفا درباره زن میانسالی است که بعد از سال ها از فرانسه به ایران می آید و با عاشق دوران دانشجویی خود روبرو می‌شود. علی مصفا، زهرا خوشکام و لیلا حاتمی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>