سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۱۱:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

«بیست و سه روز» تابستان امسال با ستاره‌ها ساخته می‌شود

mehdi-golestane

مهدی گلستانه از کلید خوردن فیلم سینمایی «بیست و سه روز» در تابستان امسال خبر داد.

مهدی گلستانه از کلید خوردن فیلم سینمایی «بیست و سه روز» در تابستان امسال خبر داد.

گلستانه به سوره سینما گفت: بعد از اینکه از فیلم سینمایی «نازنین» اکران شد تلاش خود را برای شروع فیلم بعدی آغاز کردم و مدت زیادی طول کشید تا موفق شدم برای فیلمنامه «بیست و سه روز» پروانه ساخت دریافت کنم. این متن توسط احسان بیگلری نوشته شده و این روزها تحت نظر من در مرحله بازنویسی است و قرار است در تابستان امسال در جنوب کشور جلوی دوربین برود.

وی درباره داستان این فیلم توضیح داد: شخصیت اصلی قصه ما کسی به نام خسرو است که روی سکوی نفتی در آب های جنوب کار می کند. او پس از اینکه سه هفته و چند روز را دور از خانه سپری کرده به تهران برمی گردد، اما این غیبت او با آرامش فکری و ذهنی همراه نبوده است. این فیلمنامه یک ملودرام اجتماعی است و به زودی مرحله پیش تولید آن آغاز خواهد شد.

کارگردان «نازنین» در پاسخ به این سوال که تیم بازیگران خود را چگونه خواهد چید، افزود: برای «بیست و سه روز» قطعا از بازیگران چهره استفاده می کنم، چون تهیه کنندگی اثر را خودم بر عهده دارم و این فیلم به شکل صد در صدی در بخش خصوصی سینما تولید می‌شود. تجربه اکران فیلم قبلی ام به من آموخت بازیگران ویترین یک اثر سینمایی هستند و برای بازگشت سرمایه باید از چهره هایی دعوت کنیم که مردم آنان را می‌شناسند. این فیلم سینمایی ۹ بازیگر دارد.

گلستانه گفت: من فیلم های روز سینما را همیشه دنبال می کنم و خیلی خوشحالم که این روزها «رخ دیوانه» دارد خوب می‌فروشد. به نظر من این ساخته ابوالحسن داودی یکی از بهترین‌های جشنواره سال گذشته بود. هیچ چیز به جز یک داستان خوب و پرداخت سینمایی صحیح و البته بازیگرانی که کارشان را درست انجام داده اند مخاطب را به سینما نمی‌آورد. در شرایط حاضر که مخاطب ما به نسبت همین چند سال قبل هم عوض شده، کار فیلمسازان سخت تر شده است.

مهدی گلستانه کارگردانی فیلم‌های «نازنین» و «دردسر بزرگ» را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>