سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۱۲:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

هاتف علیمردانی و نوشتن فیلمنامه «هفت ماهگی»/ تاخیر در اکران «مردن به وقت شهریور»

hatef-alimardani

هاتف علیمردانی از نگارش یک فیلمنامه جدید سینمایی خبر داد.

هاتف علیمردانی از نگارش یک فیلمنامه جدید سینمایی خبر داد.

علیمردانی به سوره سینما گفـت: این روزها در حال نگارش فیلمنامه ای هستم که «هفت ماهگی» نام دارد و اگر شرایط میسر شود امسال آن را جلوی دوربین می‌برم. این فیلمنامه، داستانی اجتماعی دارد و قصه یک زن و شوهر را روایت می‌کند. در اصل، جوانان و عدم ارتباط درست و دقیق آنان با یکدیگر، موضوع اصلی این فیلم سینمایی است.

وی در پاسخ به این سوال که این فیلم جدید تا چه حد به آثار پیشین او نزدیک است گفت: همیشه تلاش کرده‌ام پله پله جلو بروم و این بار هم در همین راستا قدم بر می‌دارم. فکر می کنم «هفت ماهگی» از «کوچه بی‌نام» هم در جذب مخاطب موفق‌تر باشد. آدم های این فیلم هم متعلق به طبقه متوسط جامعه هستند و نزدیک به غالب آدم هایی که می بینیم.

این کارگردان همچنین درباره دیگر آثار خود توضیح داد: امروز قرار بود «مردن به وقت شهریور» روی پرده بیاید، اما به درستی نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ نداد و فکر می کنم طی همین چند روز آینده نمایش آن شروع شود. درباره زمان نمایش «کوچه بی‌نام» هم اطلاعی ندارم اما با توجه به اینکه در ایام جشنواره با استقبال روبرو شد، امیدوارم زمان خوبی مثل اکران عید فطر نصیب آن شود.

هاتف علیمردانی در جشنواره سی و سوم فجر با فیلم سینمایی «کوچه بی‌نام» حاضر بود. این اثر با بازی فرهاد اصلانی، فرشته صدر عرفایی، باران کوثری، ستاره پسیانی، امیر آقایی، پانته‌آ بهرام و … این فیلم درباره مشکلات عاطفی نسل جوان است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>