سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۲:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب
بازیگر «بوسیدن روی ماه»:

خلیق: نوگرایی نمایش «نگاهمان می‌کنند» برایم جذاب است

sheida-khaligh

بازیگر فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» تاکید کرد شرایط فعلی سینما و کیفیت فیلم‌ها به گونه‌ای است که ترجیح می‌دهد در تئاتر حضور داشته باشد.

بازیگر فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» تاکید کرد شرایط فعلی سینما و کیفیت فیلم‌ها به گونه‌ای است که ترجیح می‌دهد در تئاتر حضور داشته باشد.

شیدا خلیق بازیگر تئاتر و سینما درباره حضورش در نمایش «نگاهمان می‌کنند» به کارگردانی محمدرضا اصلی به سوره سینما گفت: در این نمایش با بازیگران خوبی مثل مسعود کرامتی و فرشته صدرعرفایی همکاری می‌کنم. این نمایش که نوشته خانم نغمه ثمینی است درباره روابط آدم‌های دو آپارتمان مشرف به هم است. من در اپیزود دوم این نمایش بازی می‌کنم. تمرین‌های ما هنوز شروع نشده است.

بازیگر فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» ادامه داد: در روزهای آینده دو بازیگر دیگر هم به گروه ما اضافه خواهد شد. این نمایش طراحی عجیب و غریبی دارد. در تجربه قبلی‌ام در نمایش «گروتسکی بر تبارشناسی دروغ و تنهایی» به کارگردانی سجاد افشاریان فضای متفاونی را تجربه کردم که فکر می‌کنم تا مدت‌ها چیزی شبیه به آن را تجربه نکنم. 

خلیق گفت: این تجربه درس بزرگی برای من بود. اما «نگاهمان می‌کنند» به گونه‌ای دیگر برایم جذاب است. مانیا، کاراکتر پیچیده‌ای است که گمان می‌کنم رسیدن به اجرای آن کار سختی است. من همیشه گمان می‌کردم بعد از بازی در یک فیلم سینمایی بازیگر با پیشنهادهای زیادی رو به رو می‌شود که می‌تواند از بین آنها بهترین را انتخاب کند.

وی افزود:اما وضعیت فعلی سینما اصلا به گونه‌ای نیست که بتوان به راحتی در آن فعالیت داشت. پیشنهادهای خوب کم است و من هم دوست ندارم برای ادامه حضورم در سینما دست به هر تجربه‌ای بزنم و در هر کاری بازی کنم. در حال حاضر لذت بردن از تجربه برایم مهم است.  در سالی که گذشت تقریبا بیکار بودم و پیشنهادی نداشتم که من را به هیجان بیاورد. امیدوارم نمایش «نگاهمان می‌کنند» برای مخاطب لذت‌بخش باشد. این نمایش اولین تجربه کارگردانش است و نوگرایی در آن وجود دارد. در این نمایش همه اعضای گروه با دغدغه خلق یک اتفاق نو کنار هم جمع شده‌اند که از این جهت برای من خیلی جذاب است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>