سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ خرداد ۱۳۹۴ در ۱:۳۶ ب.ظ چاپ مطلب

«غیر مجاز» یک نگاه تازه به مهاجرت دارد/ نظر کیمرام درباره فیلمنامه‌ها

milad-keymaram

میلاد کیمرام «غیر مجاز» به کارگردانی حسن یکتاپناه را فیلمی دارای نگاه متفاوت به یک موضوع تکراری معرفی کرد.

میلاد کیمرام ، «غیر مجاز» به کارگردانی حسن یکتا پناه را فیلمی دارای نگاه متفاوت به یک موضوع تکراری معرفی کرد.

کیمرام به سوره سینما گفت: «غیر مجاز» که فیلمبرداری آن یک ماه قبل به پایان رسید فیلمنامه ای داشت که ۱۵ سال قبل نوشته شده بود و به همین دلیل در اولین مواجهه با آن نتوانستم با قصه ارتباط برقرار کنم، اما بعد از اینکه متن بازنویسی شد، داستان را پسندیدم و برای همکاری با پروژه راغب شدم. حسن یکتا پناه کارگردان اثر نیز کسی است که قبلا جایزه دوربین طلایی را از فستیوال کن به دست آورده و می دانم در حرفه خود تواناست.

وی افزود: «غیر مجاز» یک موضوع آشنا برای مخاطب مثل هجرت را انتخاب کرده اما یک نگاه متفاوت به آن داشته است. این فیلم سینمایی درباره دختری است که از شهرستان به تهران می‌آید و با مشکلات عجیب و غریبی روبرو می شود. ما تلاش داشتیم نگاه به روز و جدید نسبت به این سوژه داشته باشیم. جالب اینجاست موضوعی مثل مهاجرت چیزی است که هر چه بیشتر در مورد آن حرف بزنی، به لایه های متعددی در آن دست پیدا می‌کنی که پنجره جدیدی را پیش روی تو باز می کند.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که آیا بعد از رونمایی شدن فیلم «۳۶۰ درجه» در جشنواره بین المللی فیلم فجر او با پیشنهادات تازه ای روبرو شده، توضیح داد: فیلمنامه های زیادی به دستم رسید، اما متأسفانه اغلب آنها ضعیف بودند یا اینکه نتوانستم با آن ارتباط برقرار کنم. هیچ وقت حاضر نمی‌شوم در فیلمی بازی کنم که آن را دوست نداشته باشم و این روند را در آینده هم ادامه خواهم داد.

فیلم سینمایی «غیر مجاز» به نویسندگی محمد سلیمانی و به کارگردانی حسن یکتاپناه این روزها در مراحل پس از تولید به سر می‌برد. میلاد کیمرام، لیلا زارع و پریوش نظریه از جمله بازیگران آن هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>