سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ خرداد ۱۳۹۴ در ۷:۴۷ ق.ظ چاپ مطلب

راما قویدل در تدارک ساخت دومین فیلم سینمایی‌اش

rama-ghavidel

راما قویدل این روزها مشغول نگارش فیلمنامه دومین فیلم سینمایی خود است.

راما قویدل این روزها مشغول نگارش فیلمنامه دومین فیلم سینمایی خود است.

قویدل در رابطه با فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: به تازگی نگارش فیلمنامه جدیدم را آغاز کرده‌ام. این فیلمنامه سینمایی با داشتن یک موضوع اجتماعی و نگاه به مقوله خانواده با «چاقی» نقاط مشترک دارد، اما داستان در فضایی کاملا متفاوت روایت می‌شود. ساختار اصلی قصه درحال شکل گیری است، به همین خاطر در جزییات نیاز به بررسی بیشتر دارد و هنوز به جمع بندی کامل نرسیده‌ام.

وی افزود: فیلم سینمایی «چاقی» هم در صف پرترافیک دریافت پروانه نمایش قرار دارد. امیدوارم در ماه جاری بتوانیم با دردست داشتن مجوز کار اکران را سریعتر پیش ببریم اگرچه فعلا زمان مشخصی را نمی توان در نظر داشت، اما در تلاشیم بتوانیم فیلم را در نوبت عید فطر اکران کنیم. «چاقی» در جشنواره فیلم فجر مورد قبول اهالی سینما و جامعه منتقدان قرار گرفت و من هنوز نقد منفی در این باره نخوانده‌ام.

این نویسنده و کارگردان ادامه داد: اگر همه چیز به خوبی پیش برود و بتوانیم هرچه زودتر اکران داشته باشیم بهتر است. به هر حال هرچه نمایش یک اثر از زمان تولید آن فاصله داشته باشد ممکن است به فیلم بیشتر لطمه وارد شود. البته این به پارامترهای خاص و پیچیده شرایط اکران برمی‌گردد که من به درستی از آن سردر نمی آورم. متاسفانه نتوانستم فیلم را با مردم ببینم و از نظرشان آگاه شوم امیدوارم مخاطبان اصلی هم کار را دوست داشته باشند.

قویدل که پیش از این تجربیاتی متفاوتی در سریال‌سازی داشته گفت: این روزها بیشتر بر فیلمنامه جدیدم تمرکز دارم و مدتی از فعالیت‌های تلویزیونی دور شده‌ام. ضمن اینکه با تغییرات بوجود آمده در تلویزیون، ساختار سریال سازی تغییر کرده و من هنوز با شیوه جدید مدیریت و فضای تازه حاکم بر سازمان آشنا نشده‌ام.

در «چاقی» حمید فرخ‌نژاد، علی مصفا، مهسا کرامتی و لادت مستوفی بازی کرده‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>