سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ خرداد ۱۳۹۴ در ۱:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

«آسپرین» به شبکه نمایش خانگی می‌رود/ سریال نجفی در ترکیه و ایتالیا

farhad-najafi

فرهاد نجفی در تدارک ساخت تازه‌ترین سریال خود برای شبکه نمایش خانگی است.

فرهاد نجفی در تدارک ساخت تازه‌ترین سریال خود برای شبکه نمایش خانگی است.

نجفی به سوره سینما گفت: فیلمنامه «آسپرین» را به وزارت ارشاد ارائه دادم تا بعد از دریافت پروانه فصل اول را در تهران کلید بزنیم. این مجموعه یک درام معمایی است و در ۶ فصل روایت می‌شود. فصل اول در تهران جلوی دوربین می رود و ۶ قسمت است، اما از فصل دوم قصه‌ها در ۱۰ قسمت نوشته شده و خارج از ایران تصویربرداری می‌شود.

وی افزود: داستان این سریال دررابطه با دکتری است که روی یک پروژه علمی کار می کند و در ادامه تحقیقاتش با مسایل جدیدی رو برو می‌شود. قصه از فصل دوم تا آخر داستان در ترکیه و ایتالیا شکل می‌گیرد و احتمالا بازیگر غیر ایرانی هم خواهیم داشت. بعد از سریال «ماتادور» تلوزیون پس از دو سال هنوز دستمزدی پرداخت نکرده ترجیح دادم هزینه تولید کار جدید را با سرمایه بخش خصوصی تامین کنم.

نجفی ادامه داد: نه تنها از همکاری با تلوزیون که در سینما هم دچار مشکل شدیم زمان اکران فیلم «چارسو» اسامی عواملی که سرکار حضور داشتند از دفتر پخش به اشتباه منتشر شد و ما را دچار مشکل کرد. به همین خاطر تصمیم گرفتم مستقل کار کنم و مسئولیت کار جدید را از صفر تا صد به عهده بگیرم. امیدوارم با حمایت وزارت ارشاد بتوانم به زودی شرایط تولید این مجموعه را با هزینه بخش خصوصی و جذب حامی مالی تامین کنم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>