سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ خرداد ۱۳۹۴ در ۹:۵۸ ق.ظ چاپ مطلب

«شب آواز ایرانی» در حوزه هنری

shabe-avaz

جلسه ماهیانه «شب آواز ایرانی» در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

جلسه ماهیانه «شب آواز ایرانی» در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی مرکز موسیقی حوزه هنری، از خردادماه امسال جلسه ماهانه «شب آواز ایرانی» با حضور اساتید، هنرجویان و دوستداران موسیقی و آواز برگزار می‌شود.

«شب آواز ایرانی» برنامه ای است تحلیلی و آموزشی که قراراست میدانی برای تجدید دیدار با اساتید و همچنین معرفی چهره های تازه به هنر آواز ایرانی باشد. نخستین جلسه «شب آواز ایرانی» روزشنبه بیست و سوم خرداد ماه از ساعت ۱۸،  در تالار مهر حوزه هنری در حالی اجرا می شود که تعدادی از اساتید و هنرجویان باهم نوازی نوازندگان برتر به اجرای آواز خواهند پرداخت، سپس دکتر ساسان فاطمی محقق و مدرس دانشگاه به سخنرانی می‌پردازد.

shabe-avaz-poster

اخبار تکمیلی در وب سایت مرکز موسیقی حوزه هنری به نشانی www.musicenter.ir به اطلاع عموم خواهد رسید. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۸۸۸۹۷۵۴۶ و ۸۸۸۹۵۵۴۶ تماس حاصل فرمایند.  ورود به این جلسات در تالار مهر حوزه هنری به نشانی انتهای خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>