سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ اسفند ۱۳۹۱ در ۱۰:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «حریر» اواخر اسفندماه کلید می‌خورد

gholamreza-azadi

فیلم سینمایی «حریر» به کارگردانی فریال بهزاد ۲۰ اسفندماه در اطراف کرج کلید می‌خورد.

فیلم سینمایی «حریر» به کارگردانی فریال بهزاد ۲۰ اسفندماه در اطراف کرج کلید می‌خورد.

غلامرضا آزادی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «حریر» درباره وضعیت تولید این فیلم به سوره سینما گفت: ما از مدتی است پیش تولید این فیلم را شروع کردیم و طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۲۰اسفندماه در دفتر کارخانه‌ای در جاده کرج فیلم را کلید خواهیم زد.

وی ادامه داد: مدیریت فیلمبرداری این فیلم را پیام آزادی انجام خواهد داد. در فیلم باید تهران را خلوت ببینیم نوروز و اوایل فروردین ماه این فرصت را به ما می‌دهد تا فیلمبرداری را انجام دهیم. مشغول مذاکره با بازیگران هستیم که با قطعی شدن حضورشان اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد. این فیلم به طور کامل در بخش خصوصی ساخته خواهد شد.

این فیلم چهار شخصیت اصلی دارد که دو زن و دو مرد هستند، «حریر» داستان دختری است که با معضل چاقی مواجه بوده و برای رفع این مشکل درمان‌های مختلفی را امتحان می‌کند.

فریال بهزاد پیش از این فیلم‌های سینمایی «پرستوهای عاشق»،‌«روزی که خواستگارآمد»،«دره شاپرک‌ها»،«شورزندگی» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>