سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ خرداد ۱۳۹۴ در ۲:۲۶ ب.ظ چاپ مطلب

همکاری رامین ناصر نصیر با مهران مدیری

ramin-naser-nasir

رامین ناصر نصیر از احتمال حضور خود در سری جدید مجموعه «در حاشیه» خبر داد.

رامین ناصر نصیر از احتمال حضور خود در سری جدید مجموعه «در حاشیه» خبر داد.

ناصر نصیر به سوره سینما گفت: قرار بود در فاز اول مجموعه «در حاشیه» حضور داشته باشم که این فرصت پیش نیامد اما برای بازی در فاز دوم آن صحبت شده و پس از شروع کار گروه احتمالا من هم به آنها می‌پیوندم. به این دلیل که در قدم اول در کنار دوستانم حاضر نبودم درباره مشکلاتی که برای پروژه پیش آمد چیزی بیشتر از دیگران نمی‌دانم، اما امیدوارم با ساخته شدن قسمت‌های جدید، دیگر شاهد بروز سوء تفاهمی نباشیم.

وی افزود: امسال بازی در سریال «شهرزاد» را ادامه دادم. مجموعه ای تاریخی که حسن فتحی آن را کارگردانی می‌کند و حضور در پروژه او برای من مغتنم بود. این مجموعه حوادث کشور را در دهه ۳۰ روایت می‌کند و در خلال آن، روابط موجود میان سه خانواده را شاهد هستیم که با یکدیگر بر سر قدرت جنگ دارند. در این مجموعه من در نقش شوهر خواهر کاراکتری ظاهر شدم که ترانه علیدوستی بازی می‌کند. شخصیت من در «شهرزاد» کمدی نیست، اما رگه هایی از طنز در گفتار و رفتارش به چشم می‌خورد.

این بازیگر همچنین درباره این روزهای خود توضیح داد: به زودی نمایشی با نام «هیپوفیز» روی صحنه می آید که نقشی را در آن ایفا کرده ام. چند سال اخیر حضور من در عرصه تئاتر پررنگ‌تر از مدیوم های دیگر بوده و سال گذشته در ۵ نمایش بازی کردم که چهار مورد از آنها اجرا شد. در مقابل کمتر در تلویزیون و کارهای کودک حضور پیدا کرده‌ام، شاید به این دلیل که اوضاع مالی سازمان صدا و سیما بهم ریخته است.

رامین ناصر نصیر در مجموعه‌های «ببخشید شما؟»، «کتابفروشی هدهد»، «پشت کنکوری‌ها» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>