سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ خرداد ۱۳۹۴ در ۱:۰۷ ب.ظ چاپ مطلب

بازیگر «وقتی همه خوابیم» یک سال است مقابل دوربین نرفته است

alireza-jalali-tabar

علیرضا جلالی‌تبار از خانه‌نشینی ناخواسته‌ای صحبت کرد که شرایط امروز سینما و تلویزیون به وی تحمیل کرده است.

علیرضا جلالی‌تبار از خانه‌نشینی ناخواسته‌ای صحبت کرد که شرایط امروز سینما و تلویزیون به وی تحمیل کرده است.

جلالی‌تبار به سوره سینما گفت: یک سال است فعالیت خاصی در زمینه بازیگری نداشته‌ام،  البته این جمله به آن معنا نیست که اصلا جلوی دوربین نرفته باشم، منظورم این است که در یک نقش طولانی یا قابل توجه در یک اثر سینمایی برای مخاطب بزرگسال حضور پیدا نکرده‌ام. این اتفاق قطعا چیزی نیست که خواسته خودم باشد و متأسفانه باید بگویم در شرایطی قرار گرفته‌ام که اختیار چندانی در مورد آن ندارم. امسال فیلمی به نام «سلام مامان» در جشنواره فیلم کودک اصفهان به شرط پذیرش، حضور خواهد داشت که اصغر توسلی آن را کارگردانی کرده و من در چند سکانس آن بازی دارم.

وی افزود: حضور من در فیلم «حریر» نیز حضور چندان پررنگی نیست. این اثر که سال گذشته به کارگردانی فریال بهزاد ساخته شد یک فیلم زنانه است و داستان خانمی را روایت می‌کند که در محل کارش و در ارتباط با همکارانش به مشکلاتی بر می‌خورد. من در نقش مدیر عامل این شرکت بازی کرده‌ام. در چند برخوردی که با این کاراکتر دارم پی به استعدادهای نهفته وی می‌برم و او را راهنمایی می‌کنم.

این بازیگر همچنین گفت: آخرین حضور جدی من در بازیگری به سریال «یک نفر تا مرگ» به کارگردانی اسماعیل فلاح‌پور بر می‌گردد که در ماه رمضان سال قبل پخش شد. به غیر از آن فعالیت دیگری نداشتم و اگر در حال حاضر در شبکه های مختلف مجموعه های گوناگونی با بازی من دیده می‌شود زمان تولید آنها مربوط به چند سال قبل است. به هر حال کار هنری کردن حوصله می‌خواهد و من هم آدم صبوری هستم. امیدوارم به زودی با نقشی که دوستش دارم و پروژه‌ای که مطلوب باشد به عرصه بازیگری برگردم.

علیرضا جلالی تبار در فیلم‌های «وقتی همه خوابیم»، «خنده در باران»، «سگ‌های پوشالی» و چند مجموعه تلویزیونی بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>