سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ اسفند ۱۳۹۱ در ۱:۲۴ ب.ظ چاپ مطلب
در کنار «رسوایی»/

اکران نوروزی «حوض نقاشی» قطعی شد

hoze-naghashi

اکران فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری برای نوروز ۹۲ قطعی شد.

اکران فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری برای نوروز ۹۲ قطعی شد.

سوره سینما- ایرنا نوشت:  در جلسه چهارشنبه شب دوم اسفندماه شورای صنفی نمایش فیلم، اکران فیلم های سینمایی حوض نقاشی به کارگردانی مازیار میری و رسوایی به کارگردانی مسعود ده نمکی در سینماهای سراسر کشور قطعی شد.

این در حالی است که دیگر فیلم های سینمایی اکران نوروزی نیز در این جلسه مشخص شده اند که در روزهای آتی پس از عقد قرارداد این آثار سینمایی، نام آنها اعلام خواهد شد. فیلم سینمایی حوض نقاشی به همراه فیلم سینمایی هیس دخترها فریاد نمی زنند سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم را در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر بدست آورده بود.
این اثر سینمایی که از تولیدات حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است روایت دو زوج کم توان ذهنی است که با فرزند خود مشکلاتی دارند.شهاب حسینی، نگار جواهریان و فرشته صدر عرفایی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی به تهیه کنندگی منوچهر محمدی هستند.فیلم سینمایی رسوایی نیز در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش عمومی رسید. این اثر سینمایی روایت زندگی یک روحانی است که درگیر مسائلی می شود.اکبر عبدی، الناز شاکر دوست، کامران تفتی و محمدرضا شریفی نیا از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>