سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ تیر ۱۳۹۴ در ۹:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

برای بازی در نقش مادر عمو پورنگ تردید داشتم/ دل بچه‌ها را به دست آوردیم

nezam-doost

یکی از بازیگران مجموعه «محله گل و بلبل» این سریال را در جذب مخاطب کودک موفق می‌داند.

یکی از بازیگران مجموعه «محله گل و بلبل» این سریال را در جذب مخاطب کودک موفق می‌داند.

نعیمه نظام دوست به سوره سینما گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان سریال «محله گل و بلبل» به تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی پور از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این سریال یک مجموعه ۹۰ قسمتی است، بنابراین ما تا سه چهار ماه آینده مشغول ضبط آن هستیم. این پروژه تقریبا یک ماه قبل از شروع ماه مبارک رمضان کلید خورد و این در حالی بود که قرار بود پیش تولید اثر در زمستان سال قبل انجام بشود تا بلافاصله بعد از نوروز ۹۴ شروع به تصویربرداری کنیم. این اتفاق رخ نداد و حالا ما با فشردگی بیشتری در حال کار هستیم، با این حال پشت صحنه خیلی خوبی داریم و بازخورد بسیار راضی کننده ای که در همین یک هفته آغازین دریافت کرده ایم ما را خوشحال کرده است.

وی افزود: وقتی گفتند باید در نقش مادر عمو پورنگ ظاهر شوی، بلافاصله قبول نکردم و گفتم باید کمی فکر کنم. بعد از یک هفته پیشنهاد گروه را پذیرفتم. این تردید دو دلیل مهم داشت. اول اینکه نمی دانستم موفق می شوم نقش یک پیرزن را به خوبی بازی کنم. دیگر آنکه عمو پورنگ در طول این سال ها در برنامه هایش بسیار از مادرش تعریف کرده بود و او در ذهن بچه‌ها یک شخصیت خیلی محبوب داشت و من برای ظاهر شدن در قالب چنین کاراکتری با مسوولیت بزرگی روبرو بودم. دست آخر بعد از اینکه تست گریم انجام شد احساس کردم آن اتفاقی که باید می افتاد رخ داده و به همین دلیل شروع به کار کردم.

بازیگر فیلم سینمایی «آذر، پرویز، شهدخت و دیگران» همچنین گفت: حال و هوای سریال «محله گل و بلبل» به گونه ایست که می تواند هم کودک و نوجوان را جذب کند و هم بزرگترهای آنان را. شاید به همین دلیل است که ما می توانیم موضوعی مثل زن گرفتن عمو پورنگ را هم در سریال پیش بکشیم. تا امروز انعکاس خیلی خوبی دریافت کرده ایم و باخبرم در انتقال شادی و نشاط به بچه ها موفق بوده ایم. این سریال می تواند به نوعی یادآور «محله برو بیا» باشد و من به همین علت خیلی دوستش دارم.

نعیمه نظام‌دوست همچنین درباره دیگر فعالیت های خود توضیح داد: چند کار سینمایی دارم که برای اکران یا حضور در جشنواره فیلم فجر آماده است. «مدعی» به کارگردانی حسین تبریزی یکی از آنهاست. «سلام پدربزرگ» ساخته مجید قاری زاده نیز حاضر شده و من در آن یک نقش جدی را تجربه کرده ام. «جنجال در عروسی» به کارگردانی رضا خطیبی نیز یکی دیگر از تجربه‌های من در سال و گذشته است. در چند سال اخیر بازی در کارهای کودک و طنز را زیاد تجربه کرده‌‌ام و احساسم این است که مخاطب نیز مرا در این ژانر پذیرفته است.

مجموعه «محله گل و بلبل» به تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی پور این روزها هر روز ساعت ۱۹ از شبکه دو پخش می‌شود. داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و امیرمحمد متقیان، نعیمه نظام دوست، بهنوش بختیاری، حدیث فولادوند و … در این سریال کودک و نوجوان بازی دارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>