سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ تیر ۱۳۹۴ در ۹:۳۳ ق.ظ چاپ مطلب

میهمان «شب آواز ایرانی» در حوزه هنری شوید

shabe-avaze-irani

دومین نشست ماهانه شب آواز ایرانی، روز شنبه ۲۰ تیرماه ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

دومین نشست ماهانه شب آواز ایرانی، روز شنبه ۲۰تیر ماه ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی مرکز موسیقی حوزه هنری، دومین نشست ماهانه شب آواز ایرانی با حضور و اجرای آواز و سخنرانی تعدادی از استادان، هنرجویان و خوانندگان میانسال برگزار می‌شود.

در این برنامه که با هدف تجلیل از پیشکسوتان و معرفی چهره‌های جدید شکل گرفته است علی جهاندار، مدرس و خواننده پیشکسوت، علاوه بر اجرای آواز سخنرانی نیز خواهد کرد. همچنین امیر مداح، رسول رهو، رضا مهر آذر، اکبر رضوانی و حسین نوریانی از دیگر اجراکنندگان آواز در این نشست خواهند بود. این در حالی است که بخش «یادی از گذشتگان» این ماه، به پخش کلیپ تصویری و قطعاتی از آواز زنده‌یاد استاد  اقبال آذر (خواننده بزرگ و صاحب سبک قدیمی) اختصاص دارد. همچنین در بخش دیگری به نام «میلاد صدا» به مرور و معرفی آوازخوانان متولد تیرماه در قالب کلیپ تصویری دیگری پرداخته خواهد شد.

دومین شب آواز ایرانی شنبه ۲۰ تیر ماه با حضور اساتید، هنرجویان و علاقه مندان آواز و موسیقی ایرانی از ساعت ۱۸ در سالن سوره حوزه هنری واقع در انتهای خیابان سمیه  نرسیده به حافظ برگزار می شود. اخبار تکمیلی در وب‌سایت مرکز موسیقی حوزه هنری به نشانی www.musicenter.ir به اطلاع عموم می‌رسد. ورود برای تمام علاقمندان آزاد است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>