سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۳۹۴ در ۱۲:۵۴ ب.ظ چاپ مطلب

شروع فیلمبرداری «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» در پایان تابستان

motamen

فرزاد موتمن احتمالا با فیلم «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» به جشنواره فیلم فجر می‌رود.

فرزاد موتمن احتمالا با فیلم «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» به جشنواره فیلم فجر می‌رود.

فرزاد موتمن به سوره سینما گفت: این روزها در تلاشیم کم کم پیش تولید فیلم سینمایی «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» را شروع کنیم. این فیلمنامه حال و هوایی پلیسی دارد با پس زمینه اجتماعی. احتمالا آخر تابستان این فیلم را کلید می زنیم تا به جشنواره فیلم فجر امسال برسد. این اثر حال و هوای متفاوت با فیلم قبلی ام دارد، همانطور که فیلم قبلی با فیلم قبل از خودش فرق داشت!

وی درباره فیلم در آستانه اکران خود نیز توضیح داد: «خداحافظی طولانی» از ۲۴ تیر ماه روی پرده می رود. من معمولا در مورد اکران فیلم هایم نظری نمی دهم، فکر می‌کنم به عنوان کارگردان کار خودم را انجام داده ام و اینکه در نمایش عمومی چه اتفاقی برای اثر می‌افتد، چیزی است که باید به دست زمان سپرد و در واقع خود فیلم است که سرنوشت خود را تعیین می‌کند.

فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» با بازی سعید آقاخانی، ساره بیات، میترا حجار و … درباره مردی است که از زندان آزاد می شود و این سو سابقه مشکلات زیادی را بر سر راه زندگی جدید وی قرار می دهد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>