سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ تیر ۱۳۹۴ در ۳:۱۸ ب.ظ چاپ مطلب

پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم ویدیویی «یاس»

yas-festival

دبیرخانه سومین جشنواره فیلم ویدیویی «یاس» پایان مهلت دریافت آثار را اعلام کرد.

دبیرخانه سومین جشنواره فیلم ویدیویی «یاس» پایان مهلت دریافت آثار را اعلام کرد.

سوره سینما- بر اساس اعلام دبیرخانه سومین جشنواره بین المللی فیلم‌ویدیویی یاس، صاحبان آثار تا پایان تیرماه سال جاری فرصت دارند، DVD نسخه بازبینی فیلم‌های خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در موسسه رسانه‌های تصویری تحویل دهند.

به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس، مؤسسه رسانه‌های تصویری در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس را با هدف تشویق فیلم‌سازان و تقدیر از سازندگانی که مبادرت به تولید آثاری با مضامین اسلامی و ملی کرده‌اند، را برگزار می‌کند. جشنواره فیلم یاس با ارسال فراخوان عمومی در مدت تعیین شده، پذیرای آثار سینماگران بوده و بر اساس اعلام دبیرخانه، با توجه به پایان مهلت ارسال آثار، فراخوان تمدید نمی‌شود.

همچنین در جشنواره امسال بخش طرح و ایده نیز برگزار می‌شود که مهلت ارسال آثار برای این بخش به پایان نرسیده است. نویسندگان طرح و ایده فیلمنامه نیز تا ۳۱ تیرماه سال جاری فرصت دارند که آثار خود را حداقل در ۳ و حداکثر۵ صفحه (هر صفحه ۲۰ خط) به صورت ‌‌‌pdf روی سی دی و سه نسخه پرینت به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند.

هدف از برگزاری بخش طرح و ایده، ارتقای کیفی ادبیات نمایشی و ارزیابی طرح‌ها و ایده‌هایی است که برای ساخت آثار ویدیویی بلند با رویکرد دولت و ملت، همدلی و همزبانی، تحکیم خانواده، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حادثه‌ای– پلیسی و کمدی به نگارش درآمده باشد. براساس، آئین‌نامه اعلام شده دبیرخانه جشنواره با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، آثار دارای پروانه ساخت ویدیویی (غیر سینمایی) صرفا در جشنواره فیلم ویدیویی یاس قابل ارائه هستند.

سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس اول تا ششم مهر ماه سال جاری به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>