سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ تیر ۱۳۹۴ در ۱:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره «روحانی و سینما»

rohani-cinema

با نظر ستاد اجرایی دومین جشنواره «روحانی و سینما» مهلت ارسال آثار به این جشنواره تمدید شد.

با نظر ستاد اجرایی دومین جشنواره «روحانی و سینما» مهلت ارسال آثار به این جشنواره تمدید شد.

سوره سینما- به گزارش ستاد خبری دومین جشنواره روحانی و سینما، با توجه به استقبال به عمل آمده از سوی نهادها و فیلمسازان و همچنین درخواست‌های رسیده مبنی بر تمدید مهلت ارائه آثار، نظر ستاد اجرایی دومین جشنواره «روحانی و سینما» مهلت ارائه آثار را که پیش از این ۲۱ تیرماه اعلام شده بود تا ۱۰ مرداد ماه ۹۴ تمدید کرد.

کلیه فیلمسازان و افراد متقاضی می‌بایست تا پایان وقت اداری آثار خود را به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ (حوزه هنری)، طبقه همکف، دبیرخانه مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری ارسال کنند.

دومین جشنواره روحانی و سینما در دو بخش اصلی «فیلم بلند داستانی» که از سال ۱۳۵۷ تا جشنواره سی و سوم فجر تولید شده‌اند، «فیلم مستند» از سال ۱۳۹۲ به بعد و بخش جنبی «برنامه‌های تلویزیونی» که از سال ۱۳۵۷ به بعد تهیه شده‌اند، شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود. علاقمندان برای اطلاع از جزئیات فراخوان و بخش‌های جشنواره می‌توانند به آدرس rohanicinema.ir مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>