سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ مرداد ۱۳۹۴ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

امیرسلیمانی به تئاتر بازمی‌گردد

saeed-amirsoleimani

سعید امیرسلیمانی که بعد از بازگشت به ایران فعالیت جدی در بازیگری نداشته، به زودی به صحنه تئاتر برمی‌گردد.

سعید امیرسلیمانی که بعد از بازگشت به ایران فعالیت جدی در بازیگری نداشته، به زودی به صحنه تئاتر برمی‌گردد.

امیرسلیمانی دراین باره به سوره سینما گفت: دغدغه اصلی من در بازیگری بیشتر برای تئاتر است و من صحنه را خواستگاه این هنر می دانم. به تازگی هم پیشنهاد بازی داشتم که اگر شرایط فراهم شود شهریور روی صحنه خواهم رفت. این تئاتر به کارگردانی عارف لرستانی و نویسندگی فرهاد آییش اجرا خواهد شد. بعد از خواندن نمایشنامه احساس کردم متن به خاطر اینکه شامل گذر زمان شده نیاز به بروزرسانی دارد.

وی افزود: به همین خاطر در تماسی که با اییش داشتم او هم با من موافق بود و قرار شد وقتی از سفر به ایران بازگشت در اینباره بیشتر بحث کنیم. علاوه بر این کار یک طرح نمایشی در ذهن دارم و منتظرم تا شرایطی پیش آید بتوانم با یک نمایشنامه نویس مطرح کنم و کارگردانی را خودم به عهده بگیرم. امیدوارم تا آخر امسال بتوانم نمایشنامه را آماده و زمینه را برای اجرا فراهم کنم.

سعید امیرسلیمانی بعد از اینکه ۶ سال پیش در سریال «فرار بزرگ» بازی کرد به خارج از کشور رفت و فعالیت های نمایشی خود را ادامه داد. او در این سال هایی که سفرهای زیادی به ایران داشت در سریال «معمای شاه» بازی کرد و این روزها ترجیح می‌دهد فعالیت های خود را در تئاتر ادامه دهد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>