سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ مرداد ۱۳۹۴ در ۱۱:۰۷ ق.ظ چاپ مطلب

«انارهای نارس» و «رخ دیوانه» در شبکه نمایش خانگی/ هنرهای تصویری سوره فیلم محبوب مردم را توزیع می‌کند

rokhe-divaneh

برای سومین سال متوالی اثر برگزیده جشنواره فیلم فجر از نظر مردم توسط موسسه هنرهای تصویری به شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

برای سومین سال متوالی اثر برگزیده جشنواره فیلم فجر از نظر مردم توسط موسسه هنرهای تصویری سوره به شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.

سعید خندق‌آبادی مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره به سوره سینما گفت: به تازگی فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» به کارگردانی داوود بیدل و تهیه‌کنندگی روح الله شمقدری توسط این موسسه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. بعد از این هم در تدارک توزیع فیلم سینمایی «انارهای نارس» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی هستیم که به زودی در این ماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

خندق‌آبادی گفت: مجموعه «شکرستان» هم قرار است تا دو هفته دیگر در مجموعه بسته‌های ۱۰ قسمتی به صورت یکجا عرضه شود. ممکن است علاقمندان این مجموعه همه قسمت‌ها را به طور کامل نداشته باشند که در این صورت می‌توانند با قیمت مناسب ۱۵ هزارتومان، ۱۰ قسمت را با هم خریداری کنند.

وی افزود: موسسه هنرهای تصویری سوره برای سومین سال متوالی فیلمی را که سیمرغ بلورین مردمی جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد توزیع می‌کند. این موسسه در دوره سی و یکم «حوض نقاشی»، دوره سی و دوم «شیار ۱۴۳» را توزیع کرد. امسال هم به تازگی «رخ دیوانه» خریداری شده و در صددیم تا مهرماه فیلم را در شبکه نمایش خانگی توزیع کنیم.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>