سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ مرداد ۱۳۹۴ در ۹:۰۴ ق.ظ چاپ مطلب

«سال کبیسه» فیلم جدید سامان سالور/ روزهای خوشی برای سینما نیست

saman-saloor

سامان سالور این روزها تازه‌ترین فیلمنامه خود را در مرحله نگارش دارد.

سامان سالور این روزها تازه‌ترین فیلمنامه خود را در مرحله نگارش دارد.

سالور درباره تدارک هفتمین فیلم سینمایی خود به سوره سینما گفت: روی آخرین مراحل طرح کار می‌کنیم و از آنجا که این فیلمنامه حال و هوای پاییزی و زمستانی دارد و به سرانجام رساندن آن کار مشکلی نیست. در تلاشیم قبل از ارائه کار برای دریافت پروانه ساخت هرچه سریعتر شرایط اجرایی جذب سرمایه گذار و اسپانسر را مهیا کنیم تا با داشتن پروانه بلافاصه اوایل مهر تولید را جدی تر پیگیری کنیم.

سالور در توضیح تازه ترین فیلمنامه خود افزود: این فیلمنامه اجتماعی یک موضوع جدی و جسورانه را دنبال می‌کند که جوانان این نسل با آن درگیرند. «سال کبیسه» در زیرلایه های خود به ماجرای مهاجرت اشاره می کند. از این رو بخشی از تولید علاوه بر تهران در یکی از کشورهای همسایه انجام می شود. در ایران هم بخشی از کار با حال و هوای جاده و سفر روایت می‌شود و خارج از تهران هم فیلمبرداری داریم.

این کارگردان گفت: روزهای خوشی برای سینما نیست و مشکلات اقتصادی همه جا هم در ارگان های دولتی هم غیر دولتی گریبانگیر مردم شده در سینمایی که ساخت فیلم هر دقیقه گرانتر می شود تا مسایل مالی یک فیلم به سرانجام نرسد نمی توان درباره تولید حرفی زد. فقط امیدوارم با مذاکراتی که در پیش داریم بتوانیم هزینه ها را هرچه زودتر تامین کنیم تا پاییز و زمستان فیلم به تولید برسد.

سامان سالور فیلم‌های سینمایی «تمشک»، «سیزده ۵۹»، «ترانه تنهایی تهران» و … را ساخته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>