سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ مرداد ۱۳۹۴ در ۳:۵۷ ب.ظ چاپ مطلب

وزارت ارشاد در تعلیق اکران «رستاخیز» عجله کرد/ قمه زنان وابسته به جریان اسلام انگلیسی بودند

Rastakhiz

سردار جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در سخنانی بیان کرد که وزارت ارشاد در تعلیق اکران «رستاخیز» عجله کرد.

سردار جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در سخنانی بیان کرد که وزارت ارشاد در تعلیق اکران «رستاخیز» عجله کرد.

سوره سینما- به گزارش ستاد خبری فیلم سینمایی «رستاخیز»، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی با گرامیداشت هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار پیرامون فیلم «رستاخیز» سخن گفت.

براساس گزارش سپاه نیوز، وی با با بیان اینکه متاسفانه در تعلیق اکران آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدری عجله کرد گفت: برخی اطلاعات حاکی است عده‌ای که جلوی یکی از سینماهای تهران تجمع و حتی اقدام به قمه زنی کرده بودند وابسته به جریان معروف «اسلام انگلیسی» بوده‌اند و اسناد و مدارک آن در اختیار نهاد مسئول می‌باشد.

سردار جزایری با تاکید بر لزوم توجه گروه ها و جریانات متدین به این مسأله و نیز اشاره به اصلاحات بعمل آمده در فیلم، با اظهار امیدواری نسبت به اکران مجدد آن خارج از بعضی ملاحظات غیر ضروری تصریح کرد: سینما یک رسانه اثرگذار است و قدر سینماگرانی که به دنبال کارهای حساس و سخت مثل به تصویر کشاندن دوران کودکی حضرت پیامبر اعظم (ص) و یا بخشی از تاریخ عاشورا رفته‌اند، باید شناخته شود.

سایت فارسی فیلم «رستاخیز» به آدرس www.rastakhizmovie.com و سایت عربی به آدرس www.alqorbanmovie.com  در دسترس علاقمندان است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>