سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ مرداد ۱۳۹۴ در ۱۱:۱۲ ق.ظ چاپ مطلب

پخش «اتوبوس» از شبکه افق/ فیلمی از عسگرپور در تلویزیون

asgar-poor

فیلم تلویزیونی «اتوبوس» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور جمعه ۲۳ مردادماه از شبکه افق پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «اتوبوس» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور جمعه ۲۳ مردادماه از شبکه افق پخش می‌شود.

سوره سینما- فیلم تلویزیونی «اتوبوس» از ساخته‌های محمد مهدی عسگرپور است که برای پخش از این شبکه در روز جمعه، ۲۳ مردادماه در نظر گرفته شده است. داستان «اتوبوس» از این قرار است که مسافران اتوبوسی برای زیارت راهی شهر قم می شوند ولی در طول مسیر شاهد اتفاقات عجیبی هستند.

زمان و مکان فیلم هم در برخی بخش‌ها خیالی و البته گاه واقعی می شود؛ یکی از شخصیت های فیلم هم در بیمارستان و در حالت کماست و هم یکی از مسافران همین اتوبوس، در بین راه اتوبوس دچار مشکل فنی می شود و مسافران ناچار می شوند شب را در کاروانسرایی عجیب و غریب به سر ببرند.

در ادامه می بینیم که یکی از مسافران کشته می شود و سپس کیف پول یکی از آنها به سرقت می رود و … . شاهرخ فروتنیان، لیلی تقوی، حبیب دهقان نسب، مونا فرجاد، محسن قاضی مرادی و افسانه ناصری از جمله بازگیران این فیلم هستند. «اتوبوس» از تولیدات مرکز صدا و سیمای قم محسوب می شود و یحیی منصور مؤید تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است.

این فیلم ساعت ۱۷ روز جمعه از شبکه افق پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۲۲ و همچنین روز بعد در ساعت ۱۳.۳۰ است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>