سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ شهریور ۱۳۹۴ در ۸:۵۰ ق.ظ چاپ مطلب

حضور «مزار شریف» در جشنواره باتومی گرجستان

Mazar-BIAFF

فیلم سینمایی «مزار شریف» محصول حوزه هنری در دهمین دوره جشنواره باتومی گرجستان به روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «مزار شریف» محصول حوزه هنری در دهمین دوره جشنواره باتومی گرجستان به روی پرده می‌رود.

سوره سینما – دهمین دوره جشنواره باتومی گرجستان از ۲۲ تا ۲۹ شهریور (۱۳-۲۰ اکتبر) برگزار می گردد.این جشنواره فرصت مناسبی برای فیلمسازان، تهیه کنندگان و البته منتقدین می باشد تا در طول برگزاری جشنواره علاوه بر ملاقات با یکدیگر، دانش و تجربه خود را به منظور ارتقا سطح شناخت و دانش مخاطبین از سینما در اختیار علاقه مندان به سینما قرار دهند. هدف از برگزاری این جشنواره افزایش تبادل ، درک و همکاری فرهنگی از طریق نمایش فیلم های هنری و غیر تجاری می باشد.

«مزارشریف» به کارگردانی حسن برزیده در بخش رقابتی فیلم های بلند این جشنواره حضور خواهد داشت. این فیلم ماجرای حمله طالبان به کنسولگری ایران در مزارشریف و شهادت دیپلمات های ایرانی را روایت می‌کند.

فیلم سینمایی «مزارشریف» که در سی و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین جلوه های ویژه و سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن را دریافت نمود محصول حوزه هنری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>