سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ شهریور ۱۳۹۴ در ۲:۳۴ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش تحسین شده کورمک مک‌کارتی در آپ‌آرت‌مان

Sunset-Limited

تامی‌لی جونز و ساموئل ال جکسون در سانست لیمتد به قاب آپ‌آرت‌مان می‌آیند.

تامی‌لی جونز و ساموئل ال جکسون در سانست لیمتد به قاب آپ‌آرت‌مان می‌آیند.

سوره سینما – موسسه فرهنگی هنری آپ‌آرت‌مان در ادامه برنامه شنبه‌ها با تئاتر شنبه ۱۴ شهریور در دو نوبت ۱۹ و ۲۱ فیلم تئاتر سانست لیمیتد را با کارگردانی تامی‌لی‌جونز به نمایش می‌گذارد.

سانست لیمیتد بر  اساس  نمایشنامه بلندی به همین نام، نوشته کورمک مک‌کارتی نویسنده آثاری چون «جایی برای پیرمردها نیست» و «جاده» است. مک‌کارتی نمایشنامه «سانست لیمیتد» را سال ۲۰۰۶ در حالی نوشت که شبیه یک تفتیش عقاید واقعی است.

نام این نمایشنامه از  قطاری می‌آید که در بخش جنوبی آمریکا مسافران را جابه‌جا می‌کند. بلیت یک طرفه‌ای از غرب به سمت طلوع برای سفری که بوی مرگ می‌دهد. تمام داستان دور یک میز ناهارخوری می‌گذرد، پروفسور سفیدپوستی (با بازی جونز) که سعی کرده با پریدن جلوی قطار خودکشی کند، اسیر مجرم سابق سیاه‌پوستی ( با بازی جکسون) می‌شود. مرد سیاه‌پوست پروفسور را نجات داده، او را به خانه‌اش برده و سعی دارد از ارتکاب به خودکشی مجدد او جلوگیری کند. آنها درمورد موضوعات مختلفی بحث می‌کنند، از ایمان گرفته تا تفاوت میان مومن واقعی و گناه‌کاری که در جستجوی رستگاری است.

این فیلم که محصول شرکت اچ‌بی‌او است جدال این دو بازیگر را در مقابل یکدیگر نشان می‌دهد. این فیلم تئاتر با تحسین منتقدان در آمریکا روبه رو شد.

Sunset-Limited-Poster-

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت ده هزار تومانی برنامه می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۸۶۰۴۳۹ تماس گرفته یا به کتابفروشی و فروشگاه گاندو واقع در طبقه همکف همین مؤسسه- خیابان ایرانشهر، خیابان کلانتری، پلاک ۴۸ مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>