سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ شهریور ۱۳۹۴ در ۹:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

رونمایی از اپلیکیشن میهن‌بلاگ توسط صحت، رشیدی و امرایی

mihan-blog

در خلال اختتامیه کمپین «منِ امروز، ۱۰ سال قبل» میهن‌بلاگ از نرم‌افزار تلفن همراه خود رونمایی کرد.

در خلال اختتامیه کمپین «منِ امروز، ۱۰ سال قبل» میهن‌بلاگ از نرم‌افزار تلفن همراه خود رونمایی کرد.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی میهن بلاگ، این مسابقه با هدف ترویج وبلاگ‌نویسی شروع به کار کرد. در همان روزهای ابتدایی، مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع «من امروز، ۱۰ سال قبل» با استقبال پرشور علاقه‌مندان مواجه شد و در پایان ۵۱۷۸ مطلب برای شرکت در این مسابقه به میهن‌بلاگ ارسال شد.بسیاری از نویسندگان، خبرنگاران و اهالی قلم و رسانه نیز در این مسابقه شرکت کرده و موجب رونق گرفتن هرچه بیشتر این مسابقه شدند.

در پایان این مسابقه، آثار رسیده توسط هیئت داوران متشکل از اسدالله امرایی، سروش صحت و لیلی رشیدی مورد بررسی قرار گرفت و سرانجام آثار برتر انتخاب شد.

در مراسم اختتامیه این مسابقه، به نفرات اول تا سوم Microsoft Surface Pro3 و به ۷ برگزیده بعدی Apple iPad Mini3 و به برگزیده مردمی که توسط آرا شرکت کنندگان انتخاب شده بود، یک عدد Apple iPad Air2 اهدا شد.در حال حاضر نیز علاقه‌مندان به مطالعه آثار رسیده می‌توانند در آدرس: mihanblog.com/timemachine تمامی آثار رسیده را مورد مطالعه قرار دهند.

همچنین در خلال اختتامیه کمپین «منِ امروز، ۱۰ سال قبل» میهن‌بلاگ از نرم‌افزار تلفن همراه خود رونمایی کرد. شکوری، مدیر شرکت صبا ایده، دلیل ارائه نرم‌افزار تلفن همراه میهن‌بلاگ را هم‌راستایی با تغییرات و پیشرفت‌های صورت گرفته در سرویس‌های اینترنتی و نحوه تعامل کاربران با اینترنت و ظهور ابزارهای الکترونیکی جدید عنوان کرد. گفتنی است نرم‌افزار تلفن همراه میهن‌بلاگ برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOs پیاده‌سازی شده و در آینده نزدیک در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. از ویژگی‌های اصلی نرم‌افزار میهن‌بلاگ، امکان نوشتن پست در وبلاگ به کمک صوت و بدون نیاز به تایپ دستی است. سرویس میهن‌بلاگ اولین و تنها سرویس‌دهنده وبلاگ نویسی ایرانی است که امکان وبلاگ نویسی از طریق نرم‌افزار تلفن همراه را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>