سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ شهریور ۱۳۹۴ در ۳:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

سینما‌تک قلهک این هفته میزبان «ای. تی» می‌شود

e.t

سینما‌تک قلهک این هفته فیلم‌هایی چون «دیوانه از قفس پرید» با بازی جک نیکلسون و «ای. تی» ساخته اسپیلبرگ را نمایش می‌دهد.

سینما‌تک قلهک این هفته فیلم‌هایی چون «دیوانه از قفس پرید» با بازی جک نیکلسون و «ای. تی» ساخته اسپیلبرگ را نمایش می‌دهد.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی سینما قلهک، سینما تک امروز شنبه ۲۱ شهریور ماه ساعت ۱۹:۰۰ نمایش فیلم «در میان ستارگان» را روی پرده خود خواهد داشت.

فیلم «در میان ستارگان» (interstellar) علمی ، تخیلی بوده و به کارگردانی کریستوفر نولان است. داستان این فیلم بدین گونه بوده که منابع غذایی در زمین رو به نابودی است و یک گروه از فضانوردان، از جمله متیو مک‌کوناگی به عنوان مهندس و خلبان کوپر، مجبورند زمین را به مقصد یک سیاره بیرون منظومه شمسی ترک کنند.

در ادامه برنامه سینما‌تک، ساعت ۲۲:۰۰ فیلم «دیوانه از قفس پرید» را به نمایش می گذارد.

پرواز برفراز آشیانهٔ فاخته ( One Flew Over the Cuckoo’s Nest) که در ایران به نام «دیوانه از قفس پرید» معروف است، فیلمی آمریکایی به کارگردانی میلوش فورمن و بازی جک نیکلسون است که درسال ۱۹۷۵ میلادی بر اساس رمانی به همین نام نوشته کن کیسی ساخته شده‌است.

جمعه ۲۷ شهریور ساعت ۱۸:۱۵ یکی از بهترین فیلم علمی – تخیلی تاریخ روی پرده سینما تک قلهک به نمایش گذاشته خواهد شد.

«ای. تی» (E.T) فیلمی سینمایی از گونه علمی-تخیلی است که توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده و در سال ۱۹۸۲ میلادی بر پرده سینماها رفته‌است. این فیلم ۲۶ امین فیلم پرفروش تاریخ سینما است. همچنین این فیلم از نگاه انجمن صنعت فیلم آمریکا یکی از ۱۰ فیلم برتر در سبک علمی تخیلی است. فیلمنامه این فیلم را ملیسا متیسن برای اسپیلبرگ نوشت.

علاقه مندان برای دیدن این فیلم و آگاهی از سانس های دیگر فیلم های سینما پردیس قلهک به سایت www.pardis-gholhak.com مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>