سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ شهریور ۱۳۹۴ در ۱:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

هنرنمایی جوانان در کنار اساتید در چهارمین شب آواز ایرانی

Shabe-Avaz

چهار خواننده جوان در چهارمین شب آواز ایرانی در کنار پیش‌‌‌کسوتان هنر آواز به هنرنمایی می‌پردازند.

حسین‌رضا اسدی، خسرو علیزاده، میثم علی‌گو و عیسی فرزان‌راد چهار خواننده جوانی هستند که در چهارمین شب آواز ایرانی در کنار پیش‌‌‌کسوتان هنر آواز به هنرنمایی می‌پردازند.

سوره سینما – به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، چهار خواننده جوان در شبی برنامه اجرا می‌کنند که استادان محمدتقی سعیدی و محمود مخدوم نیزدر بخش‌های جداگانه‌ای به این نشست ماهانه رونق می‌بخشند.

صدای اسدی را مهدی مرتضایی‌، با ساز سنتور و صدای علیزاده را حبیب فتحی با ساز تار و فرزاد علیزاده با ساز تنبک همراهی می‌کنند. این در حالی است که در بخش دیگر این محفل سجاد سعیدی نوازنده تار و اصغر برقعی با ساز نی میثم علی‌گو را همراهی خواهند کرد. همچنین خزایی به عنوان نوازنده همراه عیسی فرزان‌راد به هنرنمایی می‌پردازد.

رویکرد شب آواز ایرانی قرار دادن جوانان در کنار خوانندگان با تجربه و مدرسان آواز است. در همین راستا علاوه بر این خوانندگان جوان، استاد محمدتقی سعیدی در کنار شهرام میرجلالی، نوازنده برجسته تار کشورمان، آواز می‌خواند و از سویی استاد محمود مخدوم در کنار مجید پایدار از دیگر نوازندگان تار ممتاز ایران بخش‌های جذابی را برای مخاطبان به ارمغان خواهند آورد.

برای سایر قسمت‌ها نیز بخش‌هایی تدارک دیده شده است که بخشی از این برنامه به رونمایی آلبوم موسیقی «ردیف موسیقی ایرانی برای عود» زنده‌یاد منصور نریمان، از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری، اختصاص خواهد داشت.

چهارمین شب‌آواز ایرانی به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری شنبه ۲۸ شهریورماه در تالار سوره حوزه هنری، به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود. ورود برای همه علاقه‌مندان آزاد است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>