سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ شهریور ۱۳۹۴ در ۲:۲۵ ب.ظ چاپ مطلب

«آن هشت سال» به روایت زنان جهادگر ملارد

aan-8-sal

فعالیت های مردمی پشت جبهه و سوژه‌های فیلمسازی با این موضوع در نشست این هفته فیلمسازان جوان سینمای انقلاب اسلامی بررسی می‌شود.

فعالیت های مردمی پشت جبهه و سوژه‌های فیلمسازی با این موضوع در نشست این هفته فیلمسازان جوان سینمای انقلاب اسلامی بررسی می شود.

به گزارش سوره سینما ، نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب اسلامی، این هفته به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، با نمایش مستند «ننه سکینه» به کارگردانی مریم السادات مؤمن زاده، با حضور تعدادی از بانوان جهادگر ملارد، فعالیت‌های مردمی پشت جبهه روایت می‌شود.

در این نشست، که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می شود، مستند «ننه سکینه» به کارگردانی مریم السادات مومن زاده به نمایش درمی آید. مستند «ننه سکینه» داستان زندگی خانم «سکینه جمشیدی» معروف به ننه سکینه به معرفی زنان ایرانی می پردازد که خستگی‌ناپذیر در پشت جبهه‌های نبرد به کمک رزمندگان می‌شتافتند.

aan-8-sal-poster

سی و هشتمین نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب اسلامی فردا، سه‌شنبه‌ ۳۱ شهریور ۹۴ از ساعت ۱۷ در محل حسینیه هنر واقع در خیابان ۱۶ آذر، روبروی پورسینا، پلاک ۶۰ برگزار می‌شود.

حضور برای عموم در این نشست آزاد است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>