سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ مهر ۱۳۹۴ در ۱۲:۰۷ ب.ظ چاپ مطلب

انتشار پوستر سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس / معرفی هیات داوران بخش سینما-ویدیو

yas3

پوستر سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس که توسط گروه طراحان «نقطه خط» طراحی شده، منتشر شد.

پوستر سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس که توسط گروه طراحان «نقطه خط» طراحی شده، منتشر شد.

سوره سینما – به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس، طراحی پوستر توسط گروه طراحان «نقطه خط» انجام شده است. این گروه طراحی پوستر و کتاب دومین جشنواره فیلم ویدیویی یاس را نیز برعهده داشتند.

در کارنامه هنری گروه طراحی «نقطه خط» طراحی و انتشار پوستر‌های تئاتر و همچنین جشنواره نمایشنامه‌خوانی دفاع مقدس دیده می‌شود.

هوشیار عبدالهی، شیوا گل‌محمدی و محمدرضا بزرگ‌زاده از اعضای گروه طراحی «نقطه خط» هستند.

معرفی هیات داوران بخش سینما-ویدیو جشنواره فیلم یاس

در این دوره از جشنواره و در بخش مسابقه سینما-ویدیو هیات داوران متشکل از حبیب‌ ایل‌بیگی،محمدمهدی جعفری،حمیدرضا نوروزی به داوری آثار ارائه شده از سوی موسسات ویدیو رسانه به دبیرخانه جشنواره در این بخش می‌پردازند.

هدف از برگزاری این بخش،‌ تقدیر از دست اندرکاران و موسسات ویدیو رسانه است که در گسترش و عرضه فیلم در شبکه نمایش خانگی موثر هستند. در این بخش، آثار ارائه شده در یک سال اخیر از شهریور ماه ۱۳۹۳ تا شهریورماه سال جاری مورد ارزیابی هیات داوری قرار می گیرند.

بر اساس این خبر، یاس زرین به فعال ترین ویدیو رسانه با درنظر گرفتن تعداد فیلم های سینمایی ایرانی عرضه شده دریک سال گذشته اهدا می‌شود.

در این بخش، بعد از انتخاب آثار راه یافته به بخش نهایی و ارزیابی داوران، یاس زرین به برترین کیفیت عرضه (رعایت استانداردهای فنی، زیرنویس،اتورینگ) اهدا می‌شود. همچنین یاس زرین به بهترین پخش کننده فیلم در شبکه نمایش خانگی در مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره اهدا خواهد شد.

سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس، یازدهم تا شانزدهم مهر ماه سال جاری در استان مازندران به دبیری حسین مسافر آستانه برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>