سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ مهر ۱۳۹۴ در ۹:۲۴ ق.ظ چاپ مطلب

تجلیل از مجید مجیدی در جشنواره نوجوانان همدان

tajlil-majidi1

طی آیینی در بیست و نهمین جشنواره فیلم‌‌های نوجوانان همدان با حضور مسئولان کشوری و استانی از مجید مجیدی کارگردان فیلم «محمد رسول الله(ص)» تجلیل شد.

طی آیینی در بیست و نهمین جشنواره فیلم‌‌های نوجوانان همدان با حضور مسئولان کشوری و استانی از مجید مجیدی کارگردان فیلم «محمد رسول الله(ص)» تجلیل شد.

سوره سینما – به گزارش ارتباطات و اطلاع‌رسانی جشنواره، این آیین با حضور احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران، رحمت‌اله صادقیان معاون هماهنگی بنیاد مستضعفان، علی‌رضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، محمدناصر نیکبخت استاندار همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی،امنیتی استاندار همدان، علی‌رضا شجاع‌نوری بازیگر نقش عبدالمطلب و دبیر جشنواره، مهدی پاکدل بازیگر نقش ابوطالب، روبرتو پرپینانی تدوین‌گر، الله راخا رحمان آهنگساز، علی سبزواری دستیار یک کارگردان، محمد عسگری بازیگر نقش ابولهب، جعفر قاسمی بازیگر نقش همسر حلیمه برگزار شد.

استاندار همدان در آیین  تجلیل از مجید مجیدی، کارگردان فیلم فاخر و ارزشی «محمدرسول‌الله(ص)» با تقدیر از ساخت این فیلم اظهار کرد: به بهانه برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان در همدان، شاهد حضور عزیز بزرگواری هستیم که با عشق و تلاش شبانه‌روزی فیلمی را به دنیا هدیه کرده که بخشی از زندگی پیامبر رحمت را به تصویر می‌کشد.

محمدناصر نیکبخت با بیان اینکه خیلی‌‌ها به چهره آفتاب چنگ می‌زنند و قصد دارند چهره پبامبر گرامی اسلام را دگرگون جلوه دهند، گفت: خوشبختانه مجیدی با ساخت فیلم محمدرسول‌الله، کار ماندگار و ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشت که از ایشان کمال تشکر را داریم.

وی ازعوامل داخلی و خارجی فیلم محمدرسول‌الله تقدیر کرد و افزود: آرزو داریم مجیدی، باز هم با چنین دل‌ساخته‌هایی در راستای معرفی بزرگان دین ما بکوشد.

tajlil-majidi2

وی با بیان اینکه تجلیل امشب از کارگردان فیلم محمدرسول‌الله از سوی مردم همدان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم همدان، افرادی هنردوست و فرهنگی هستند و قدر زحمات اهالی فرهنگ و هنر را به خوبی می‌دانند.

نیکبخت در ادامه با قدردانی از میهمانان جشنواره و مهمان خارجی حاضر در این رویداد فرهنگی، از وزیر ارشاد برای بازگرداندن جشنواره بین ‌المللی فیلم‌های نوجوانان به همدان تقدیر کرد و گفت: همدان ۵۰۰ سال پایتخت امپراطوری سرافراز ایران بوده و ۱۸۰۰ اثر باستانی قبل و بعد از اسلام را در خود جای داده است.

وی به بزرگان این خطه از ایران اسلامی هم‌چون بوعلی سینا و میرسیدعلی همدانی اشاره کرد و گفت: همدان با تاریخ بلندش شایستگی برگزاری جشنواره فیلم را داشته و دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>