سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ مهر ۱۳۹۴ در ۱۰:۴۳ ق.ظ چاپ مطلب

موسسه «آوای هنر سلامت» تاسیس شد

avaye-honare-salamat

موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر سلامت» توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاسیس شد.

موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر سلامت» توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاسیس شد.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی موسسه آوای هنر سلامت، ابراهیم داروغه زاده به عنوان مدیر عامل این موسسه فرهنگی هنری منصوب شد.

موسسه فرهنگی هنری آوای هنر سلامت با هدف ارتقای سطح دانش و بینش عمومی در حوزه نظام سلامت با استفاده از بسترهای فرهنگی و هنری کشور و رویکرد ترویج اشاعه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اسلامی و وظایف قانونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت خود را آغاز نموده است که تهیه و تولید سریال ها و فیلم های تلویزیونی، ویدیویی، انیمیشن، کوتاه، بلند و مستند اعم از داستانی، آموزشی، صنعتی و تاریخی از جمله فعالیت های این موسسه می باشد.

بنابراین گزارش، هیئت مدیره این مجموعه متشکل از: حسین مبارکی، محمد امیر امیرخانی داریان و محمد مهدی گلمکانی است که مدیر عاملی آن را ابراهیم داروغه زاده بر عهده دارد.

ابراهیم داروغه زاده دارای مدرک دکترای پزشکی عمومی و کارشناس ارشد روابط بین الملل است که از سال ۷۵ همکاری خود را با صدا و سیما آغاز کرد. وی پیش از این نیز مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری، موسسه تصویر شهر، معاون فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی و… بوده است.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با موسسه فرهنگی هنری آوای سلامت به وب سایت رسمی آن به نشانی www.honarsalamat.com مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>