سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ دی ۱۳۹۱ در ۱۲:۵۹ ب.ظ چاپ مطلب
ارشادی و همکاری مجدد با مهرجویی/

«چه خوبه که برگشتی» از آثار شاخص مهرجویی است

«چه خوبه که برگشتی» از آثار شاخص مهرجویی است

بازیگر فیلم سینمایی «چه خوبه که برگشتی» این ساخته داریوش مهرجویی را اثری جذاب و شاخص در کارنامه این فیلمساز دانست.

بازیگر فیلم سینمایی «چه خوبه که برگشتی» این ساخته داریوش مهرجویی را اثری جذاب و شاخص در کارنامه این فیلمساز دانست.

همایون ارشادی به سوره سینما گفت: در حال حاضر مشغول تمرین نمایش «سیزده» به کارگردانی روزبه سجادحسینی هستم که مدتی پیش برای حضور در جشنواره تئاتر فجر بازبینی داشت و پذیرفته شد. همچنین قرار است در مجموعه «نون خامه‌ای» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار همکاری کنم که هنوز مقابل دوربین نرفته‌ام.

وی درباره حضورش در تئاتر گفت: به نظرم هربازیگری آرزوی حضور بر صحنه تئاتر را دارد. من نیز مد‌تها مشتاق این قضیه بودم تا اینکه این نمایش که از کیفیت خوبی برخوردار است پیشنهاد شد.

این بازیگر ادامه داد: در این نمایش با آنا نعمتی، رامین ناصرنصیر، ایوب آقاخانی، وحید نفر و کیوان خان‌بگی همبازی هستم که در این بین تنها من اولین حضورم در صحنه تئاتر را تجربه می‌کنم.

وی افزود: بازی در تئاتر کاملا با سینما و تلویزیون متفاوت است، در تئاتر بازیگر دائم باتماشاگر همنفس و در محضر دید اوست. از انگشتان پا تا نوک سر بازی دارند و مطمئنا کار بازیگر سخت‌تر است.

بازیگر فیلم سینمایی «رویای خیس» درباره حضورش در فیلم جدید داریوش مهرجویی «چه خوبه که برگشتی» گفت: من از حضور در این فیلم کاملا راضی هستم و احساس خوبی دارم. این فیلم می‌تواند یکی از آثار شاخص آقای مهرجویی باشد چرا که به لحاظ بازیگران، کشش داستان و کارگردانی از فضای کمدی جذابی برخوردار است. به نظرم ربط آنچنانی به فیلم «اجاره‌نشین‌ها» ندارد و خودش می‌تواند به طور مجزا تجربه خوبی برای این کارگردان کاربلد باشد.

ارشادی گفت: امسال در فیلم «یک دو سه» محمد معیری و «چه خوبه که برگشتی» داریوش مهرجویی بازی کردم. شنیده‌ام که به اشتباه برای بازی در فیلم سینمایی «روز روشن» نام من به عنوان بازیگر در رسانه‌ها آمده که از این طریق اعلام می‌کنم در این فیلم حضور نداشته‌ام.

همایون ارشادی بازی در فیلم‌های ‌سینمایی «درخت گلابی»، «نارنجی‌پوش»، «آینه‌های روبه رو»،«طعم گیلاس»، «چک» و … به ایفای نقش پرداخته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>