سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۳۹۴ در ۱۰:۴۴ ق.ظ چاپ مطلب

مسابقه تبریزی، سراج، نعمت الهی، رشیدپور و میرزایی به اتمام رسید

ojoobeha1

مسابقه اعجوبه‌های ایرانی با داوری تبریزی، سراج، نعمت الهی، میرزایی،صفایی و رشیدپور ۱۰ مهرماه به کار خود پایان داد.

مسابقه اعجوبه‌های ایرانی با داوری تبریزی، سراج، نعمت الهی، میرزایی، صفایی و رشیدپور ۱۰ مهرماه به کار خود پایان داد.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی آپارات، مسابقه اعجوبه‌های ایرانی که برای دومین سال متوالی توسط آپارات برگزار می‌شد، ۱۰ مهر ماه به کار خود پایان داد. اختتامیه این مسابقات پنجشنبه ۱۶ مهرماه طی مراسم باشکوهی برگزار خواهد شد و در این مراسم از برندگان تقدیر و جوایز به آنان اهدا خواهد شد.

این مسابقه در ۵ بخش بازیگری، ورزشی، خوانندگی پاپ و سنتی و استعداد عجیب برگزار و به برندگان هدایای نفیسی اهدا می‌شود. داوری این مسابقه را کمال تبریزی برای بازیگری، حسام الدین سراج برای خوانندگی سنتی، روزبه نعمت الهی برای خوانندگی پاپ، مزدک میرزایی برای استعداد ورزشی، مهدی صفایی برای ورزش رزمی و رضا رشیدپور برای استعداد عجیب به عهده دارند.

این مسابقات از ۲۱ مرداد آغاز شد و قرار بود در ۲۱ شهریور به کار خود پایان دهد که به علت استقبال زیاد و درخواست کاربران تا ۱۰ مهر ماه تمدید شد.

در خلال این مسابقه مجموعا ۳۰۹۷ ویدئو برای آپارات ارسال شد و این ویدئوها توسط داوران هر بخش بررسی و ویدئوهای برتر انتخاب می‌شود. در هر رشته نیز یک ویدئو با آرای مردمی انتخاب و از برنده این بخش نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

هم اکنون ویدئوها برای داوران ارسال شده تا از میان آثار رسیده، داوران ویدئوهای برتر را برای تقدیر و اهدا جوایز در روز اختتامیه انتخاب کنند.

علاقه‌مندان و شرکت کنندگان می توانند پس از مراسم اختتامیه از لیست برندگان هر رشته مطلع شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>