سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۳۹۴ در ۱۱:۴۲ ق.ظ چاپ مطلب

مستندسازان برای شرکت در جشنواره «سینماحقیقت» تا فردا فرصت دارند

haghighat3

تهیه‌کنندگان و مستندسازان برای شرکت در بخش مسابقه ملی و جایزه شهید آوینی نهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، تنها تا عصر فردا فرصت دارند.

تهیه‌کنندگان و مستندسازان برای شرکت در بخش مسابقه ملی و جایزه شهید آوینی نهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، تنها تا عصر فردا فرصت دارند.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، آخرین فرصت برای ثبت‌نام اینترنتی و تحویل فیلم به دبیرخانه نهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، پایان وقت اداری فردا (چهارشنبه ۱۵ مهرماه ۹۴) است و این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

برپایه این گزارش، مستندسازان محترم می‌بایست اطلاعات آثار مستند خود را روی وب‌سایت جشنواره سینماحقیقت به نشانی www.irandocfest.ir ثبت کرده، کد رهگیری دریافت کرده، از فرم تکمیل‌ شده پرینت گرفته، به امضای تهیه‌کننده رسانده و همراه با نسخه DVD فیلم و عکس‌های صحنه فیلم و کارگردان، تا پایان وقت اداری چهارشنبه (پانزدهم مهرماه) به دبیرخانه این جشنواره به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵ ارائه نمایند.

علاقمندان شرکت در بخش ویژه‌ی «جایزه شهید آوینی» باید هنگام پُر کردن فرم اینترنتی شرکت در جشنواره سینماحقیقت، حتماً گزینه‌ی «جایزه شهید آوینی» را تایید کنند.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان سینمایی کشور، نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ آذرمـاه ۱۳۹۴ و با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

بازنمایی تاریخ و فرهنگ جامعه‌ی ایرانی- اسلامی؛ صیانت از هویت ملی مبتنی بر انگاره‌های دینی و ایرانی؛ تقویت سینمای مستند خلاق ایران؛ بیان نسبت سینمای مستند با واقعیت‌های اجتماعی؛ آشنایی فیلمسازان کشور با تحولات نوین سینمای مستند جهان؛ توجه به اهمیت اقتصاد سینمای مستند با تاکید بر رفع موانع تولید، توزیع و نمایش این آثار در عرصه‌های داخلی و خارجی، از اصول و اهداف این جشنواره است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>