سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ مهر ۱۳۹۴ در ۹:۲۹ ق.ظ چاپ مطلب
با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه؛

پوستر و جلد قسمت اول سریال «شهرزاد» رونمایی شد

shahrzad1

در آستانه توزیع قسمت اول سریال «شهرزاد»، سه شنبه ۲۱ مهر در حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه از پوستر و جلد قسمت اول رونمایی شد.

در آستانه توزیع قسمت اول سریال «شهرزاد»، سه شنبه ۲۱ مهر در حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه از پوستر و جلد قسمت اول رونمایی شد.

یه گزارش سوره سینما در مراسم اکران خصوصی سریال «شهرزاد» با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه، قسمت اول این سریال به نمایش گذاشته شد.

سریال «شهرزاد» امروز ٢٢مهرماه، در کلیه فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی و سوپرمارکت ها توزیع می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مراکز، قسمت اول سریال «شهرزاد» را تهیه کنند. جلد و بسته بندی این سریال نسبت به سایر آثار نمایش خانگی از طراحی و گرافیک جدیدی برخوردار است.

سریال «شهرزاد»، به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی و سرمایه گذاری مشترک سیدمحمد امامی و سیدمحمدهادی رضوی به عنوان بزرگترین پروژه سریالی بخش خصوصی کشور از ٢٢مهرماه ، توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد، توزیع و پخش می شود.

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، هومن برق نورد، گلاره عباسی، غزل شاکری، سهیلا رضوی، فریبا متخصص با هنرمندی جمشید هاشم پور


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>