سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ آبان ۱۳۹۴ در ۹:۲۷ ق.ظ چاپ مطلب

همکاری مشترک نگار آذربایجانی و سحر صباغ سرشت با «فصل نرگس»

Fasle-Narges

فیلم سینمایی «فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی سحر صباغ سرشت در مسیر تولید قرار گرفت.

فیلم سینمایی «فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی سحر صباغ سرشت در مسیر تولید قرار گرفت.

به گزارش سوره سینما ، صباغ سرشت درباره ویژگی های این اثر می گوید: «فصل نرگس» روایتی شهری محسوب می شود که با نقش های متعدد و متنوع و تکثر و تعدد لوکیشن داستانی جذاب و پرکشش را  از جنوبی ترین نقطه ی شهر تا  شمالی ترین نقطه ی تهران روایت می کند.

این تهیه کننده که پیشتر بعنوان بازیگر ، مجری طرح ، مدیر تولید و دستیار کارگردان و برنامه ریز در سینمای ایران فعالیت داشته است در خصوص فیلمنامه ی «فصل نرگس» می گوید: ویژگی فیلمنامه این اثر برای من شکل روایی متفاوت فیلمنامه آن است.

فیلمنامه سه قصه تو در تو را روایت می کند و هر قصه مستقل جذابیتهای خود را دارد در عین حال  تاثیرات خود را روی قصه بعدی هم می گذارد و روایتی متفاوت را شکل می دهد که قطعا پر مخاطب هم خواهد بود.

نگارآذربایجانی نویسنده و کارگردان «آیینه های رو برو» فیلمنامه ی اثر جدیدش را با عنوان قبلی «فصل اطلسی» به نگارش درآورد اما چون ساخت این اثر به فصل پاییز موکول شد و گل اطلسی در تابستان می روید، به «فصل نرگس» تغییر نام داد.این کارگردان درباره داستان فیلم تازه اش این توضیح را در اختیار رسانه ها قرار داده است:

« فصل نرگس» روایت آدم های معمولی ای است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خود شیفتگی و خود محوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده اند و مفهوم احساس خوشی ناشی از انسانیت و  نوع دوستی را به درستی درک می کنند.

«فصل نرگس» در جزییات خود داستان عشق است و دوستی با هم نوع، اما در تعریف کلی تر ، هویت انسان ها را به چالش می کشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یادآوری می کند.

گفتنی است این فیلم در مرحله پیش تولید قرار دارد و گروه سازنده آن مشغول انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین هستند و قرار است چند چهره ی جدید هم در این فیلم به سینمای ایران معرفی شوند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>