سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ آبان ۱۳۹۴ در ۴:۲۴ ب.ظ چاپ مطلب
ادامه حواشی حضور در یک تظاهرات ضدپلیسی ؛

«تارانتیو» شایعه هرگونه عذرخواهی از پلیس نیویورک را رد کرد

tarantino

کوئنتین تارانتینو کارگردان آمریکایی در ادامه حواشی ایجاد شده برای حضورش در تظاهرات ضد خشنونت علیه پلیس نیویورک، اظهار کرد که مرعوب نمی‌شود و از اتحادیه پلیس عذرخواهی نمی‌کند.

کوئنتین تارانتینو کارگردان آمریکایی در ادامه حواشی ایجاد شده برای حضورش در تظاهرات ضد خشنونت علیه پلیس نیویورک، اظهار کرد که مرعوب نمی‌شود و از اتحادیه پلیس عذرخواهی نمی‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از آر اف، این کارگردان مشهور گفت در برابر پلیس پا پس نمی کشد و حاضر نیست هیچ یک از نظراتش را در مورد جنایاتی که توسط پلیس انجام می شود پس بگیرد و با وجود همه شایعات، عذرخواهی کند.

تارانتینو ۱۰ روز پس از شرکت در راهپیمایی علیه پلیس نیویورک و رفتار خشونت‌بار آن، در اولین بیانیه رسمی‌اش که در اختیار روزنامه لس‌آنجلس تایمز قرار گرفت، اعلام کرد: همه پلیس ها قاتل نیستند. من هرگز چنین حرفی نزدم. هرگز حتی ضمنی نیز این حرف را به زبان نیاوردم.

کارگردان فیلم‌هایی چون «جانگوی رها شده» که در راهپیمایی ۲۴ اکتبر در پارک میدان واشنگتن واقع در نیویورک شرکت کرده بود به جمعیت گفته بود: می‌خواهم وقتم را به خانواده ام اختصاص بدهم و با این حال فقط می خواهم بگویم دارم اینجا چه کار می کنم؟ اینجا هستم چون یک انسانم و وجدان دارم و وقتی یک قتل را می بینم نمی توانم بایستم و تماشا کنم، باید قاتل را قاتل نامید و باید گفت قاتل، قاتل است.

پس از این حرف‌ها اتحادیه پلیس و برخی از پلیس های ایالتی خواستار تحریم فیلم های تارانتینو شدند.

تارانتینو در لس آنجلس تایمز تاکید کرد که برایش تبلیغ پلیس اهمیت ندارد و گفت این تحریم‌ها روی فروش فیلمش اثری ندارد چون بسیاری از پلیس‌ها طرفدار او هستند.

تارانتنیو گفت: طبق متمم اول قانون اساسی اجازه دارد تا در صورت مشاهده خشونت پلیس، به این کار اعتراض کند.

او گفت: به جای این که پلیس سعی کند جلوی خشونت ها را بگیرد و دلایل آن را پیدا کند، دارد سعی می‌کند صدای مرا خفه کند و با من مقابله کند. برای من مثل روز روشن است که آنها می خواهند مرا ارعاب کنند و صدای مرا خفه کنند.

منبع : خبرگزاری مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>