سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۳۹۴ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
دبیرخانه جشنواره عمار اعلام کرد ؛

ثبت‌نام ۵۰۰ اثر در ششمین جشنواره مردمی عمار تا امروز/ ثبت‌نام تا ۲۵ آبان ادامه دارد

ammar-festival

بر اساس اعلام دبیرخانه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، تاکنون، نزدیک به ۵۰۰ اثر در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

بر اساس اعلام دبیرخانه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، تاکنون، نزدیک به ۵۰۰ اثر در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش سوره سینما ، بر اساس اعلام دبیرخانه ششمین جشنواره مردمی عمار، تا کنون، نزدیک به ۵۰۰ اثر در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، تاکنون، قالبهای «مستند»، «داستانی»، «انیمیشن»، «نماهنگ» و موضوع «تاریخ معاصر ایران» با محورهایی مانند «تاریخچه معاهدات و مذاکرات ایران و غرب»، «جریان­ها و حوادث مهم اجتماعی سیاسی از مشروطه تا انقلاب اسلامی»، «شخصیت‌های شاخص تاریخ سیاسی اجتماعی ایران»، «نهضت امام خمینی از ۱۵ خرداد تا وقوع انقلاب اسلامی»، «دفاع مقدس با تأکید بر پشت جبهه» و «هفت سال دفاع مقدس در مقابل کشف حجاب رضاخانی» بیش‌ترین آثار ثبت شده در جشنواره را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین دبیرخانه جشنواره عمار، در این اطلاعیه از فیلم‌سازان خواسته است که ثبت‌نام و ارسال آثار خود را به روزهای پایانی ثبت‌نام جشنواره موکول نکنند تا با مشکلات احتمالی مواجه نشوند.

لازم به ذکر است متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را در پنج بخش «فیلم»، «لوح نگار، نقد و پژوهش های سینمایی»، «گرافیک»، «بازی های رایانه‌ای» و «فیلم ما»، با مراجعه به تارنمای www.AmmarFilm.ir و حداکثر تا پنج روز پس از ثبت‌نام به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

همچنین در فرخوان این جشنواره، از علاقه‌مندان برای اکران مردمی فیلم‌های جشنواره عمار نیز دعوت شده است تا با مراجعه به تارنمای جشنواره، نسبت به ثبت نام اکران مردمی، اقدام نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>