سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۳۹۴ در ۴:۰۱ ب.ظ چاپ مطلب

بهروز افشار و ساسان بازگیر به ششمین «شب آواز ایرانی» می‌پیوندند

Shabe-Avaz

در ششمین محفل «شب آواز ایرانی» بهروز افشار و ساسان بازگیر به اجرای برنامه می‌پردازند.

در ششمین محفل «شب آواز ایرانی» بهروز افشار و ساسان بازگیر به اجرای برنامه می‌پردازند.

به گزارش سوره سینما ، آهنگساز آلبوم‌های موسیقی «صبح‌خیزان»، «خواب و خیال»، «پیمانه»، «روز سفر»، «سرزمین شادی»، «ملوم»، «آیینه‌ای‌ طلب کن» و «کمند شب» با تارنوازی خود آوازهای شوشتری بهروز افشار را همراهی خواهد کرد.

ساسان بازگیر و بهروز افشار که تا کنون دو آلبوم موسیقی مشترک با عنوان‌های «صبح‌خیزان» و «آیینه‌ای‌ طلب کن» را در مقام‌های آهنگسازی و خوانندگی روانه بازار کرده‌اند، بار دیگر در ششمین شب ‌آواز ایرانی به یکدیگر می‌پیوندند.

اجرای این نوازنده و خواننده در ششمین «شب آواز ایرانی» شامل پیش‌درآمد شوشتری، ساز و آواز شوشتری و ضربی شوشتری به روایت زنده‌یاد استاد احمد ابراهیمی خواهد بود.

در این نشست ماهانه که با هدف تجلیل از پیشکسوتان، کشف و معرفی چهره‌های جدید شکل گرفته است؛ هنرمندان دیگری هم به اجرای آواز و ساز خواهند پرداخت. همچنین برای سایر قسمت‌ها نیز برنامه‌های دیگری از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری تدارک دیده شده است که اخبار تکمیلی در وب‌سایت مرکز موسیقی حوزه هنری به نشانی www.musicenter.ir به اطلاع عموم می‌رسد.

ششمین «شب آواز ایرانی» به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، روز شنبه ۳۰آبان ماه ساعت ۱۸ در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود. ورود به این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>