سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۳۹۴ در ۴:۳۴ ب.ظ چاپ مطلب

وفادار بودن جشنواره حسنات به موضوع اصلی‌اش از شاخصه‌های بارز این جشنواره است

seyedin-nia

سید مهدی سیدین نیا رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات تنها اتفاق فرهنگی خوب و بادوام اصفهان، طی چند سال گذشته بوده است.

سید مهدی سیدین نیا رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات تنها اتفاق فرهنگی خوب و بادوام اصفهان، طی چند سال گذشته بوده است.

به گزارش سوره سینما ، سید مهدی سیدین نیا در گفتگو با ستاد خبری پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با اشاره به اینکه این جشنواره از معدود جشنواره‌های کشور بوده است که توانسته دوام خود را حفظ کند، افزود: جشنواره حسنات طی ۴ سال برگزاری به خوبی توانسته مخاطبین خاص خود را جذب کند و همواره مورد اقبال هنرمندان از سراسر کشور قرار گیرد.

وی وفادار بودن این جشنواره به موضوع اصلی‌اش یعنی حسنات را نیز از دیگر شاخصه‌های بارز جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات عنوان کرد و گفت: این جشنواره بر اساس اصول منطقی در حال پیشرفت است و به جرات می‌توان گفت مسئولان برگزار کننده این جشنواره با دست فرمان و اتاق فکر قوی که دارند تحولات خوبی را در حوزه فیلم کوتاه ایجاد کرده‌اند.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه دست‌اندرکاران جشنواره حسنات با توجه به برنامه‌ریزی خوبی که دارند باید هر چه زودتر نسبت به پر کردن خلاء وجود استاد زاون قوکسیان اقدام کنند، ابراز داشت: مسلما مسئولان برگزاری جشنواره بهترین گزینه را با توجه به تفکری که دارند انتخاب خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه موضوعی بودن این جشنواره می طلبد که حسنات در بازه زمانی طولانی تری و برای مثال هر دو سال یکبار و یا هر سه سال یکبار برگزار شود، ادامه داد: باید به هنرمندان فرصت داده شود که بتوانند با توجه به موضوعی بودن جشنواره آثار خوبی را تولید کنند.البته باید توجه داشته باشیم که برگزاری این جشنواره در بازه زمانی ۲ و یا ۳ ساله باید مستمر باشد و هنرمندان بدانند که هر دو سال یکبار محلی را برای ارائه آثار خود در قالب موضوعی احسان و نیکوکاری دارند.

ایشان همچنین به بالا بودن هزینه‌های برگزاری یک جشنواره اشاره کرد و گفت: از این رو باید متولیان فرهنگ و همه دستگاه‌هایی که به گونه‌ای دغدغه فرهنگی و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی دارند نسبت به کمک به برگزاری هر چه بهتر این جشنواره توجه داشته باشند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>