سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آبان ۱۳۹۴ در ۱:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

پوستر «خواب تلخ» رونمایی شد

khabe-talkh

پوستر فیلم سینمایی «خواب تلخ» نخستین فیلم بلند محسن امیریوسفی رونمایی شد.

پوستر فیلم سینمایی «خواب تلخ» نخستین فیلم بلند محسن امیریوسفی رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما ، «خواب تلخ» در جشنواره فیلم کن سال ۲۰۰۴ خوش درخشید و توانست جایزه ویژه بخش دوربین طلایی و جایزه نگاه جوان از بخش دوهفته کارگردانها را از آن خود کند.

این فیلم در بیش از چهل جشنواره جهانی حضور پیدا کرد و جوایز متعددی چون جایزه اسکندر طلایی و جایزه تماشاگران جشنواره تسالونیکی یونان، جایزه فیپرشی (فدراسیون بین المللی منتقدین) ژنو سوئیس، جایزه منتقدین جشنواره والدیویای شیلی و… را به دست آورد.

محسن امیریوسفی نویسنده، کارگردان، تدوینگر و مجری طرح فیلم بود و بایرام فضلی نیز فیلمبرداری «خواب تلخ» را برعهده داشت. دراین فیلم همچنین محمدرضا دلپاک وحسین مهدوی طراحی و ترکیب صدا و حسین قورچیان، صدابرداری آن را برعهده داشتند.

poster-khabe-talkh

پوستر فیلم «خواب تلخ» را طاها ذاکر، طراح و گرافیست طراحی کرده است. او به طور تخصصی در زمینه طراحی پوستر فیلم فعال بوده و پوستر آثاری چون «فصل بارانهای موسمی»، «قاعده تصادف»، «عصبانی نیستم»، «پرویز» و … را برعهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>