سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آبان ۱۳۹۴ در ۱:۵۷ ب.ظ چاپ مطلب
با صدای محسن چاوشی ؛

پنجمین قسمت سریال «شهرزاد» امروز منتشر شد

shahrzad-5

قسمت پنجم مجموعه نمایش خانگی «شهرزاد» ساخته حسن فتحی ، امروز دوشنبه ۲۵ آبان توزیع شد.

قسمت پنجم مجموعه نمایش خانگی «شهرزاد» ساخته حسن فتحی ، امروز دوشنبه ۲۵ آبان توزیع شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سریال «شهرزاد»، از این قسمت صدای محسن چاوشی بر روی تیتراژ قرار دارد. نام این ترانه «کجایی» است، آهنگسازی و شعر این اثر را محسن چاوشی بر عهده داشته است.علاقمندان می توانند با مراجعه به مراکز فروش محصولات فرهنگی و سوپرمارکتها دی وی دی قسمت پنجم را تهیه کنند.

همچنین امکان خرید آنلاین از وبسایت رسمی سریال به آدرس www.shahrzadseries.com و نرم افزار موبایلی فیلم نت وجود دارد. فروش آنلاین ویژه هموطنان خارج از کشور نیز از سایت emfilm.net در حال انجام است.

محسن چاوشی، خواننده محبوب پاپ، پیش از این، قطعه های شهرزاد، (همخواب) و به رسم یادگار را نیز برای این سریال خوانده بود که با استقبال بسیار زیاد هواداران و علاقه مندان روبرو شد. کجایی سومین قطعه ای است که او برای این سریال خوانده است.

shahrzad5-cover

سریال شهرزاد با نقش‌آفرینی بازیگرانی همچون ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان، مصطفی زمانی، ابوالفضل پورعرب و… به تهیه کنندگی سیدمحمد امامی و سرمایه گذاری مشترک سیدمحمد امامی و سیدمحمدهادی رضوی، پرفروش‌ترین سریال شبکه خانگی است که عاشقانه‌ای را در تهران دهه ۳۰ و ۴۰ روایت می کند. این مجموعه هر هفته دوشنبه ها منتشر می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>