سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ اسفند ۱۳۹۱ در ۱۲:۱۷ ب.ظ چاپ مطلب
ابتدای سال آینده کلید می‌خورد/

برای «ازدواج سعید و لیلا» در انتظار پروانه ساخت هستیم

reza-rakhshan

تهیه کننده فیلم‌سینمایی«ضدگلوله» از ارائه فیلمنامه فیلم جدید خود «ازدواج سعید و لیلا» برای اخذ پروانه ساخت خبر داد.

تهیه کننده فیلم‌سینمایی«ضدگلوله» از ارائه فیلمنامه فیلم جدید خود «ازدواج سعید و لیلا» برای اخذ پروانه ساخت خبر داد.

رضارخشان تهیه کننده سینما درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: از مدتی پیش ساخت فیلمنامه سینمایی با نام «ازدواج سعید و لیلا» را که سعید دولتخانی به نگارش درآورده را در اولویت کاری قرار داده‌ایم.

 وی ادامه داد: از مدتی پیش نسخه نهایی فیلمنامه را برای اخذ پروانه ساخت ارائه کردیم و بعد از گذشت این مدت هنوز جواب قطعی نگرفته ایم. طبق برنامه ریزی انجام شده با صدور پروانه ساخت ابتدای سال آینده پیش تولید این فیلم را به صورت جدی شروع خواهیم کرد.

وی افزود: این فیلمنامه مضمونی اجتماعی دارد که معتقدم سعید دولت‌خانی به خوبی آن را نوشته است و روایتی جذاب برای مخاطب دارد.

 فیلم سینمایی «ضد گلوله» به کارگردانی مصطفی کیایی در کارنامه تهیه‌کنندگی رضا رخشان به ثبت رسیده است، وی علاوه بر تهیه‌کنندگی، مدیر فیلمبرداری «ضد گلوله» و «بعداز ظهر سگی سگی» را بر عهده داشت. سعید دولت خانی نیز نگارش فیلم های سینمایی چون:«قرنطینه»،«یکی میخواد باهات حرف بزنه» ،«گناه من» را در کارنامه خود دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>