سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ آذر ۱۳۹۴ در ۳:۲۰ ب.ظ چاپ مطلب
براساس اعلام دبیرخانه جشنواره عمار؛

جایزه ویژه «نماز جمعه» به برگزیدگان عمار اهدا می‌شود

ammar-fest

شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه کشور، جهت ایجاد انگیزه و تشویق فیلم‌سازان و هنرمندان به آثار تولید شده با مضمون نماز جمعه و سوژه‌های مربوط به آن، جایزه ویژه‌ اهدا می‌کند.

شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه کشور، جهت ایجاد انگیزه و تشویق فیلم‌سازان و هنرمندان به آثار تولید شده با مضمون نماز جمعه و سوژه‌های مربوط به آن، جایزه ویژه‌ اهدا می‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از «عمارفیلم»، شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه کشور، جهت ایجاد انگیزه و تشویق فیلم‌سازان و هنرمندان به آثار تولید شده با مضمون «نماز جمعه» و سوژه‌های مربوط به آن در ششمین جشنواره مردمی عمار، «جایزه ویژه‌« اهدا می‌کند.

بنابرین گزارش، مقرر شده است این «جایزه ویژه» پس از برررسی و داوری آثار رسیده (توسط هیئت مشخص شده شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه کشور)، همزمان با ایام برگزاری ششمین جشنواره مردمی عمار به آثار برگزیده در بخش‌های مختلف با مضمون نماز جمعه اهدا شود.

اکران‌ فیلم‌های عمار در نماز جمعه از ادوار گذشته این جشنواره شروع شده است و جهت پوشش اخبار مربوط به آن، صفحه ویژه‌ای هم در پایگاه اطلاع‌رسانی شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه کشور، ایجاد شده است. همچنین این اخبار در سامانه اکران مردمی جشنواره عمار هم منعکس می‌شوند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند از طریق لینک زیر اقدام کنند.

فراخوان ششمین جشنواره مردمی عمار


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>