سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ آذر ۱۳۹۴ در ۳:۰۳ ب.ظ چاپ مطلب

اعزام نخستین گروه سینماگران ایرانی به لهستان

Polish-Film-School

نخستین گروه سینماگران جوان ایرانی ۱۶ آذرماه عازم مدرسه سینمایی لهستان می‌شوند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی ، در پی اجرایی کردن تفاهم های صورت گرفته میان ایران و لهستان که در خلال سفر معاون وزیر فرهنگ لهستان به ایران و دیدار با رییس سازمان سینمایی ایران ،نخستین گروه سینماگران منتخب و جوان کشورمان از ۱۶ آذر سال جاری به لهستان اعزام می شوند.

آرش امینی مدیرکل امور جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان در تشریح جزئیات بیشتر این خبر، گفت: نخستین گروه ۵نفره از این هنرجویان، ۱۶آذرسال جاری، دوره آموزشی خود را در مدرسه عالی سینمای لهستان آغاز می کنند.

وی در ادامه گفت: برگزاری این دوره ها تا خرداد سال ۹۵ ادامه دارد و متقابلاً همین دوره ها با هماهنگی مدرسه ملی سینمای ایران ،برای هنرجویان لهستانی و دانشجویان مدرسه عالی سینمای لهستان ،در ایران برگزار می شود.

امینی در خاتمه گفت: این البته بخشی از اجرای مفاد این تفاهم های منعقد شده میان دو کشور ایران و لهستان است که سایر موارد نیز پس از طی شدن مراحل اداری و قانونی،به محض اجرایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>