سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ آذر ۱۳۹۴ در ۱۰:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

یک ماه تا پایان مهلت شرکت در دومین جشنواره «گزارش یک نگرانی»

gozaresh-negarani

بر اساس فراخوان شرکت در دومین جشنواره فیلم و عکس «گزارش یک نگرانی»، مهلت ارائه آثار به این جشنواره، ۱۵ دی ماه به پایان خواهد رسید.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری جشنواره «گزارش یک نگرانی»، بر اساس فراخوانی که از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شده، این دوره جشنواره با شعار «نگاه مردمی به بحران کمبود آب» و در قالب فیلم و عکس موبایل برگزار خواهد شد و آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ۱۵ دی ماه در نظر گرفته شده است.

بر اساس فراخوان جشنواره، در انتخاب آثار، اصول زیبایی شناسی و بهره گیری از ویژگی‌ و قابلیت‌های تلفن همراه در خلق آثار، مورد توجه گروه داوری قرار خواهد گرفت. همچنین مدت زمان فیلم‌های ارسالی حداکثر ۱۲۲ ثانیه و با فرمت avi یا mov یا mpeg ارسال شود. فیلم‌های ارسالی محدودیت سال تولید ندارند اما نباید در دوره پیشین جشنواره شرکت داده شده باشد.

بر اساس اعلام دبیرخانه دومین جشنواره فیلم و عکس «گزارش یک نگرانی»، فیلم هایی که با استفاده از تصاویر آرشیوی موجود در فضای مجازی ساخته شده باشند، پذیرفته نمی‌شوند. عکس‌های شرکت کننده نیز باید با وضوح۳۰۰ dpi اسکن شده بر روی یک حلقه لوح فشرده فرمت JPG ارسال شود.

بر اساس فراخوان جشنواره، هر شرکت کننده در بخش فیلم می‌بایست حداکثر با ۵ فیلم و هر شرکت کننده در بخش عکس حداکثر با دو مجموعه عکس (هر مجموعه حداکثر شامل ۵ قطعه) یا ۱۰ تک عکس در جشنواره شرکت کند.

همچنین آثار متقاضی شرکت در دومین جشنواره فیلم و عکس «گزارش یک نگرانی»، می‌تواند از طریق اپلیکیشن app.733.ir یا از طریق شماره‌گیری #۱۲۲*۷۳۳ * یا از طریق سایت اینترنتی جشنواره به آدرسwww.twff.ir و یا در قالب DVD به آدرس دبیرخانه (پس از ثبت نام در سایت یا اپلیکیشن) ارسال شوند. ضمن آن که کلیه فیلم‌ها و عکس‌های پذیرفته شده در بخش مسابقه جشنواره، می‌توانند مورد هرگونه استفاده تبلیغاتی و رسانه‌ای دبیرخانه قرار گیرند.

توجه دادن عمومی به ارزش والا و بی‌بدیل آب، جایگاه اجتماعی، فرهنگی و معنوی، ارزش اقتصادی و نقش استراتژیک آب، لزوم اصلاح الگوهای مصرف و ترسیم نگرانی‌ها و اثرات مخرب بحران کمبود آب، زمینه‌هایی است که ارائه آثار به دبیرخانه جشنواره در قالب این اهداف تعریف شده است.

این جشنواره توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران با مشارکت برنامه تلویزیونی «سه شو» شبکه سوم سیما و شرکت «آسان پرداخت» و با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه نسیم برگزار خواهد شد .

جهت دریافت نسخه کامل فراخوان دومین جشنواره فیلم و عکس «گزارش یک نگرانی»، به سایت جشنواره به آدرس www.twff.ir مراجعه کنید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>